Razstava 1969 - 1995   Kazalo  

UVOD

Sodobna šola mora pripraviti nove generacije za produktivno življenje v bodo čnosti, ki pripada informaciji, globalnim povezavam in tehnološko pismenim.

Razstava niza pomembnejše dogodke v vzgoji in izopaževanju, ki so prispevali usmeritvi naše šole k tej nalogi, v zadnjem četrt stoletja. Pregled dogodkov kaže zavzetost številnih sodelavcev v različnih komisijah za strokovni napredek in materialno rast nove informacijske in komunikacijske tehnologije v šoli.

Pripeljali so jih v šolo, z majhnimi zamudami: črno - belo televizijo, barvno televizijo, video rekorder, video kamero, računalnik, tiskalnik, modem in modemske povezave, računalniške mreže, ter šolo zasule z informacijami. Povezujejo se v intermedij, prinašajo navidezno resničnost in zahtevajo interakcijo, aktiven odnos učenca do tega, kar mu nudijo. Vsak dan bolj postajajo orodja, ki pomagajo v laboratoriju, v učilnici, v delavnici, v pisarni, v zbornici, hitro in zanesljivo, ekonomično in varno. Škoda, da jim manjkajo tudi človeške razsežnosti.

Sledila je ponudba izopaževalnih programov in s tem povezano nastajanje lastnega strokovnega potenciala, ki se danes že lahko meri s tujino

Uvajanje nove tehnologije je bil izziv za mnoge ustvarjalne učitelje, ki so se prijavljali na razpise za računalniško programsko opremo in za rešitve različnih tehničnihproblemov. Mnogo tega smo videli na domačih razstavah, pozornosti pa so bili deležni tudi drugod.

Začetna stihijnost je kmalu prerasla v organiziranost, ki je razvidna v različnih projektih. Nove razsežnosti odpirata zadnja dva projekta: Računalniško opismenjevanje in Multimedija, ki sta materialno podprta s Šolskim tolarjem in sta predstavljena drugje - na razstavi UČILA 95.

Naslov Kazalo