Od 1971 do 1973
Šolska televizija
- Srednjeročni načrt razvoja šolske televizije 1971-1975
- Ustanovitev Uredništva šolske televizije (šTV) pri Zavodu SRS za šolstvo
(november 1972, Nuša Dragan, Mako Sajko)
- Naloge šolske televizije
- Pričetek oddajanja programa ŠTV
- Uredništvo je pripravilo ciklus oddaj: Modernizacija matematike
- Izid prve številke revije Televizija v šoli
- Zasnova revije vsebuje:
- urnik oddajanja programa šolske televizije
- metodična navodila oddaj za učitelje
- prispevke iz teorije in prakse
Računalništvo
- Poskusno uvajanje računalništva v 8 oddelkih v 5 srednjih šolah
- Izid priročnika računalništvo
- Gradivo s tečaja za srednješolske profesorje (več avtorjev). Izdal Zavod ZŠSRS
uredil B.Roblek, 1972
- Tečaji za učitelje računalništva v srednji šoli (150 ur, 25dni)
- Uvajanje računalništva v 30 srednjih šol
2.razstava (1973)
Prikazi magnetoskopov (Ikegami, Bell & Howell, Phylips)
Strokovna posvetovanja
- Posvetovanja o izobraževalni tehnologiji v sistemu vzgoje in izobraževanja
Na posvetovanjih je bilo več kot 600 udeležencev.
Teme
- Strategija uvajanja nove tehnologije v vzgojno-izobraževalni sistem
- Možnosti in meje izobraževalne tehnologije
- Možnosti modernizacije pouka s pomočjo programiranega pouka
- Upravljanje pouka s pomočjo računalnikov
- Uporaba računalnikov v frontalni in individualni obliki, sedanje stanje in
perspektive
- Pomoč raunalnika pri pouku histoembriologije
- Prve izkušnje pouka s pomočjo računalnika
- Težave pri kompjuterizaciji programiranega učenja na osnovi komunikacije
primarnega tipa
- Možnosti uporabe televizije pri vzgoji in izobraževanju
- Televizija kot dejavnik modernizacije vzgojno izobraževalnega dela
- Izkušnje in predlogi za učinkovito uvajanje televizije v vsaki jugoslovanski šoli.
- Integracija Televizije in ostalih AV sredstev v vzgojnoizobraževalnem procesu
- Izobraževanje učiteljev
- Didaktična utemeljenost nove izobraževalne tehnologije in učitelj
- Vpliv spreminjanja vzgojno izobraževalnega procesa in vloge učitelja
na uporabo novih učnih tehnik
- Televizija in didaktnično-metodično izpopolnevanje učiteljev
- Zakaj učitelj težko sprejema izobraževalno tehnologijo
|