Razstava 1969 - 1995   Kazalo  

Od 1971 do 1973

Šolska televizija



  • Srednjeročni načrt razvoja šolske televizije 1971-1975
  • Ustanovitev Uredništva šolske televizije (šTV) pri Zavodu SRS za šolstvo (november 1972, Nuša Dragan, Mako Sajko)
  • Naloge šolske televizije
  • Pričetek oddajanja programa ŠTV
  • Uredništvo je pripravilo ciklus oddaj: Modernizacija matematike
  • Izid prve številke revije Televizija v šoli
  • Zasnova revije vsebuje:
    • urnik oddajanja programa šolske televizije
    • metodična navodila oddaj za učitelje
    • prispevke iz teorije in prakse

Računalništvo

  • Poskusno uvajanje računalništva v 8 oddelkih v 5 srednjih šolah
  • Izid priročnika računalništvo
  • Gradivo s tečaja za srednješolske profesorje (več avtorjev). Izdal Zavod ZŠSRS uredil B.Roblek, 1972
  • Tečaji za učitelje računalništva v srednji šoli (150 ur, 25dni)
  • Uvajanje računalništva v 30 srednjih šol

2.razstava (1973)

Prikazi magnetoskopov (Ikegami, Bell & Howell, Phylips)



Strokovna posvetovanja

  • Posvetovanja o izobraževalni tehnologiji v sistemu vzgoje in izobraževanja



    Na posvetovanjih je bilo več kot 600 udeležencev.

  • Teme

    • Strategija uvajanja nove tehnologije v vzgojno-izobraževalni sistem
    • Možnosti in meje izobraževalne tehnologije
    • Možnosti modernizacije pouka s pomočjo programiranega pouka
    • Upravljanje pouka s pomočjo računalnikov
    • Uporaba računalnikov v frontalni in individualni obliki, sedanje stanje in perspektive
    • Pomoč raunalnika pri pouku histoembriologije
    • Prve izkušnje pouka s pomočjo računalnika
    • Težave pri kompjuterizaciji programiranega učenja na osnovi komunikacije primarnega tipa
    • Možnosti uporabe televizije pri vzgoji in izobraževanju
    • Televizija kot dejavnik modernizacije vzgojno izobraževalnega dela
    • Izkušnje in predlogi za učinkovito uvajanje televizije v vsaki jugoslovanski šoli.
    • Integracija Televizije in ostalih AV sredstev v vzgojnoizobraževalnem procesu
    • Izobraževanje učiteljev
    • Didaktična utemeljenost nove izobraževalne tehnologije in učitelj
    • Vpliv spreminjanja vzgojno izobraževalnega procesa in vloge učitelja na uporabo novih učnih tehnik
    • Televizija in didaktnično-metodično izpopolnevanje učiteljev
    • Zakaj učitelj težko sprejema izobraževalno tehnologijo

Naslov Kazalo