1. seminarska naloga

Opis

Navodila

Namen seminarske naloge je, da podrobno raziščete vsaj en (glejte roke) javanski razred in ga predstavite: pripravite predstavitev splošnih konceptov in načina uporabe razreda in pripraviti in dokumentirati enega ali več programov, iz katerih se vidi tipična uporaba razreda.

Poudarek je na tem, da znate opisati določen razred tako, da ga vaši kolegi lahko brez težav uporabljajo. Navedite ključne metode (ne opisujte vseh!), opišite način njihove uporabe, podajajte zglede, ... Ne prevajajte dobesedno uradne dokumentacije in poskrbite, da razumete sami sebe - pred oddajo pustite nalogo kak teden, da "zori" in jo po tednu dni ponovno preberite! Jo še vedno razumete?

Vaš primarni vir informacij naj bo internet, predvsem javanska dokumentacija. Za izbrani razred poiščite čim več informacij, predvsem pa se ga dobro naučite uporabljati. Najprej napišite nekaj programov, kjer uporabljate metode tega razreda, šele potem pa se lotite opisov in drugega. Končni izdelek mora biti v obliki HTML strani, ki jo dobite v ogrodjih seminarske naloge. Vsaj nekaj pozornosti posvetite tudi izgledu HTML strani, ki naj bo čimbolj preprost in predvsem uporaben - s potrebnimi povezavami ...

Način dela

Iz spodnjega seznama si izberite prost razred (že izbrani imajo rdečo podlago), nato pa pošljite rezervacijo na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si. Dodeljevanje poteka po sistemu "kdor prej pride prej melje".

Primeri

V ogrodjih najdete tudi primer, kako naj bi bila seminarska naloga izdelana. Izbrani razred je zelo elementaren, zato so opisi in zgledi uporabe kratki. Vaši bodo verjetno daljši!

Način oddaje

Nalogo oddate tako, kot da pošljete ZIP (ne RAR ali podobno) datoteko na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si (subject je DIRI05_6_Seminarska_1-Priimek). ZIP datoteka se mora razpakirati v imenik z imenom priimek_0. Če bo oddana naloga zahtevala popravke, jo morate vedno oddati v celoti, le da se osnovni imenik preimenuje v priimek_1 (če je to prvi popravek, oziroma priimek_4, če je to 4 popravek), ter zraven priložiti vsebino pripomb! Če naloga ne bo oddana na ta način, NE BO SPREJETA! (in o tem ne boste dobili nobenega posebnega obvestila)

Roki oddaje

Naloge

Java.awt.Graphics Način dela, pregled metod.
Java.awt.Graphics2D Način dela, koordinatni sistemi, afine transformacije, glajenje...
Java.awt.GridBagLayout Način uporabe, izdelava tipične forme za vnos podatkov.
Java.util.GregorianCalendar Način dela z datumi v Javi, primeri, zgledi.
Java.util.Vector Generični razred Vektor. Glavne metode, uporaba, ...
Java.util.Stack Kaj je sklad? Javanska implementacija sklada.
Java.util.LinkedList Kaj je povezani seznam? Javanska implementacija.
Generiki v Javi Kaj so generiki? Zgledi uporabe v nekaj Javanskih razredih.
JUnit jUint nam omogoča preprosto testiranje Javanskih programov na vnaprej pripravljenih testnih primerih. Predstavi način dela z jUnit in nekaj primerov uporabe.
java.util.regex.Matcher java.util.regex.Matcher je razred v Javi, ki nam omogoča delo z regularnimi izrazi. Predstavi regularne izraze in navedi nekaj zgledov uporabe razreda Matcher.
java.awt.Color Razred Color se uporablja za določanje barv v javanskih programih. Predstavi njegove spremenljivke in metode ter navedi nekaj zgledov uporabe tega razreda v konkretnih programih.
java.awt.Transparency Transparency je vmesnik, ki omogoča delo s prosojnimi grafičnimi objeki. Predstavi vmesnik, način dela z njim in navedi nekaj konkretnih zgledov z uporabo objektov, ki zadoščajo temu vmesniku.
java.lang.StringBuilder Predstavi razredne metode, način dela z razredom in navedi zglede uporabe.
java.lang.StringBuffer Razred podobno kot String predstavlja niz, le da se lahko ta tudi spreminja. Opiši razredne metode, način dela s tem razredom in navedi nekaj primerov uporabe.
java.nio.CharBuffer Predstavi razredne metode, način dela z razredom in zglede uporabe.
java.awt.geom.Line2D Predstavi metode razreda, način dela z razredom in navedi nekaj konkretnih primerov uporabe.
java.awt.Shape Shape je vmesnik, ki vsebuje definicije metod, ki so potrebne za delo s splošnimi geometrijskimi objekti. Predstavi vmesnik, v njem definirane metode in navedi zglede uporabe.
java.awt.geom.Ellipse2D Ellipse2D je razred, ki je namenjen delu z elipso v ravnini. Predstavi način podajanja elipse in metode tega razreda, poleg tega pa opiši še razred RectangularShape, iz katerega je ta izpeljan. Navedi tudi nekaj konkretnih zgledov uporabe.
java.awt.geom.Rectangle2D Opiši način dela z razredom, razredne metode in navedi zglede uporabe.
java.awt.geom.Arc2D Ta razred je namenjen predstavitvi krivulje, ki ustreza nekemu odseku elipse. Predstavi način dela s tem razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.awt.geom.CubicCurve2D Razred predstavlja krivuljo tretjega reda v ravnini. Predstavi njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.text.DateFormat Predstavi javanski način dela z datumi (ker različne kulture datume različno zapisujejo mora imeti java način, da dela z različnimi formati datumov). Opiši metode razreda in navedi nekaj zgledov uporabe.
java.text.DecimalFormat Razred je namenjen formatiranju izpisa decimalnih števil. Predstavi njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.text.NumberFormat NumberFormat je abstraktni razred, ki se spopada s problemom, kako formatirati izpis števil. Predstavi, kako so je v javi lotili tega problema in predstavi nekaj konkretnih primerov uporabe.
java.util.Timer Predstavi način dela z razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.util.StringTokenizer StringTokenizer nam pride prav, kadar moramo razbiti daljši tekst na manjše kose. Opiši način dela z razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.io.BufferedInputStream Opiši način dela z razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.io.BufferedOutputStream Opiši način dela z razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.io.BufferedReader Opiši način dela z razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.io.BufferedWriter Opiši način dela z razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.io.File Razred vsebuje metode za delo z datotekami in direktoriji. Prikaži način dela z razredom, opiši njegove metode in navedi nekaj zgledov uporabe.
java.io.FileReader Razred se uporablja za branje tekstovnih datotek. Predstavi njegove metode in navedi nekaj zgledov uporabe.
java.io.FileWriter Razred se uporablja za pisanje v tekstovne datoteke. Predstavi njegove metode in navedi nekaj zgledov uporabe.
java.io.LineNumberReader Opiši način dela z razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.io.StringReader Opiši način dela z razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.io.StringWriter Opiši način dela z razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.
java.io.StreamTokenizer Opiši način dela z razredom, njegove metode in navedi zglede uporabe.