JavaScript

  1. Dan je obrazec za reševanje kviza (kviz.htm), kjer imamo pri vsakem vprašanju tri možne odgovore. Po pritisku na gumb "Oceni" na koncu kviza naj se v spodnji polji izpiše število doseženih točk in številke vprašanj, na katera smo odgovorili narobe. Pravilen odgovor je vreden eno točko.
  2. Kviz iz prejšnje naloge dopolnite tako, da si bo program beležil, kolikokrat smo odgovorili na posamezno vprašanje. Če pravilno odgovorimo v prvem poskusu, dobimo dve točki, v drugem poskusu eno točko, v tretjem pa nobene več. Gumb "Znova" naj omogoči ponovno reševanje kviza (spet od začetka). Pri vprašanju, na katerega odgovorimo pravilno, potem pa si premislimo in spremenimo odgovor, dobimo 0 točk.
  3. Dan je kviz, kjer je vsako vprašanje na svoji spletni strani (kviz1.htm, kviz2.htm, kviz3.htm, kviz4.htm, kviz5.htm, rezultati.htm). Dopolnite kviz tako, da nam bo prikazal naslednje vprašanje šele, ko odgovorimo na tekočega. Ko bomo odgovorili na zadnje vprašanje, naj prikaže stran z rezultati (dosežene točke skupaj s pravilnimi in našimi odgovori). Podatke o odgovorih na prejšnja vprašanja prenašajte kot parametre spletnih strani.
  4. Prejšnji kviz dopolnite tako, da bo pri vsakem vprašanju prikazana še ura, ki do sekunde natančno prikazuje čas od začetka reševanja kviza. Porabljen čas naj izpiše tudi na zadnji strani z rezultati. Podatek o začetku reševanja kviza prenašajte preko imena brskalnikovega okna.
  5. Prejšnji kviz dopolnite tako, da bo čas za odgovor na posamezno vprašanje omejen na 30 sekund. Po izteku tega časa naj program samodejno prikaže naslednje vprašanje. Ura pri posameznem vprašanju naj prikazuje, koliko sekund nam je še ostalo. Podatke o odgovorih na prejšnja vprašanja prenašajte preko imena brskalnikovega okna.