1. Napiši programček, ki prebere število n ter izpiše 5 naključnih celih števil med 0 in n – 1. Primer: za n = 7 naj programček izpiše npr.

1 2 2 6 0

  1. Popravi programček iz prejšnje naloge tako, da bo prebral števili a in b ter izpisal 5 naključnih celih števil med (vključno) a in b. Rezultat izpiši s pomočjo ukaza JOptionPane.showMessageDialog
  2. Sestavi programček, ki nariše 3 kroge, katerih polmer je naključno število med 10 in 100.
  3. Nariši poln pravokotnik "naključne" barve. Barvo nastaviš z metodo setColor(new Color(r,g,b)), kjer so r, g in b tri naključna števila med 0 in 255.
  4. Preberi štirimestno število ter izpiši število, ki ga dobimo, ko zamenjamo med seboj števki enic in stotic.
  5. Generiraj naključno štirimestno pozitivno število in ga izpiši 'obrnjeno'. Tako za število 1234 programček izpiše 4321.
  6. Napiši programček, ki iz danega trimestnega števila naredi obrnjeno število (iz števila 345 naredi število 543) in izpiše razliko prvotnega in obrnjenega števila. V nasprotju s prejšnjo nalogo, kjer števila ni potrebno 'narediti', ampak le izpisati števke v ustreznem vrstnem redu, pri tej nalogi potrebujemo obrnjeno število!
  7. Za naravno število, manjše od 256, izračunaj njegovo predstavitev v dvojiškem sistemu. Izpis naj bo oblike 77(10) = 01001101(2).
  8. Preberi dvomestno naravno število in ga izpiši v sistemu z osnovo 3. Tako naj bo za število 63 izpis  63(10) = 02100(3).