- Napiši programček, ki prebere število n ter izpiše 5 naključnih celih števil med 0 in n – 1. Primer: za n = 7 naj programček izpiše npr.
1 2 2 6 0
- Popravi programček iz prejšnje naloge tako, da bo prebral števili a in b ter izpisal 5 naključnih celih števil med (vključno) a in b. Rezultat izpiši s pomočjo ukaza JOptionPane.showMessageDialog
- Sestavi programček, ki nariše 3 kroge, katerih polmer je naključno
število med 10 in 100.
- Nariši poln pravokotnik "naključne" barve. Barvo
nastaviš z metodo setColor(new Color(r,g,b)), kjer so r, g in b tri
naključna števila med 0 in 255.
- Preberi štirimestno število ter izpiši število, ki ga dobimo, ko
zamenjamo med seboj števki enic in stotic.
- Generiraj naključno štirimestno pozitivno število in ga izpiši
'obrnjeno'. Tako za število 1234 programček izpiše 4321.
- Napiši programček, ki iz danega trimestnega števila naredi
obrnjeno število (iz števila 345 naredi število 543) in izpiše razliko
prvotnega in obrnjenega števila. V nasprotju s prejšnjo nalogo, kjer
števila ni potrebno 'narediti', ampak le izpisati števke v ustreznem
vrstnem redu, pri tej nalogi potrebujemo obrnjeno število!
- Za naravno število, manjše od 256, izračunaj njegovo predstavitev
v dvojiškem sistemu. Izpis naj bo oblike 77(10) = 01001101(2).
- Preberi dvomestno naravno število in ga izpiši v sistemu z osnovo
3. Tako naj bo za število 63 izpis
63(10) = 02100(3).