petek, 20. 9.
petek, 13. 9., sobota 14. 9.
sobota, 7. 9.
petek, 6. 9.
petek, 14. 6.
Test I (PDF, DOC). Rešitve za Test I (PDF, DOC). Analiza rezultatov.
Test I (PDF, DOC). Rešitve za Test I (PDF, DOC). Analiza rezultatov.
Poskusni test (PDF) iz programskih jezikov. Še v DOC obliki. Tule je rešitev (PDF, DOC)!
Pravi test v soboto bo seveda drugačen!
Domače naloge
# | rok | kako | kaj | opomba |
10 | četrtek, 5.9. | Poslati JAVA in CLASS datoteke, stisnjene v ZIP | Rešiti tri ali eno nalogo (Word, PDF) | |
9 | ponedeljek, 2. 9. | Poslati
JAVA in CLASS datoteke, stisnjene v ZIP
-------------------------- V datoteki je NUJNO komentar s številko naloge in besedilom! |
Rešiti 25 nalog med temi, ki so objavljene tukaj (Word,PDF). Glede na uspešnost na testu, lahko (ni pa nujno) odštejete Math.round(2.7 * št.proc/10) nalog (npr za 72% - 19 nalog, za 36% - 10 nalog, za 64% - 17 nalog ) | Naloge
izberite enakomerno med objavljenimi - če imate za opraviti 7 nalog, naj bo
prva iz prve sedmine, druga iz druge sedmine, ...
|
8 | petek, 14. 6. | Poslati JAVA in CLASS datoteko, stisnjeni v ZIP | Sestavi
tabelo velikost 25 z naključnimi števili med 0 in 200.
Nariši histogram teh števil (25 navpičnih pravokotnikov širine 10 in višine, kolikor je ustrezni podatek v tabeli.). Z eno barvo nariši tiste pravokotnike, ki so manjši od povprečja in z drugo tiste, ki so večji od povprečja. Če je slučajno kak točno enak povprečju naj bo rumen. Namig: Tako kot na sobotnih vajah določimo povprečje števil, le da tokrat števila ne beremo ampak naključno generiramo. V metodi paint z zanko teh 25 števil narišemo v ustrezni barvi. Če želiš, sliko "obrni", tako da bo "podlaga" pravokotnikov na višini 250!
|
|
7 | petek, 7. 6 | Poslati vse TRI java datoteke na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si | Sestavi
program, ki bo narisal ogrlico, ki jo sestavlja ponavljajoč vzorec iz 1 večjega
ovala in 3 manjših kroglic. Ogrlico naj sestavlja n delčkov (ovalov
in kroglic). Seveda n ni nujno deljiv s 4. V tem primeru bo na koncu kakšna
manjša kroglica pač manjkala!
------------------------------------------------------ Oglej si program in ga spremeni tako, da bo narisal urno številčnico (kazalci mirujejo!) Označene naj bodo tudi ure! -------------------------------------------------- Nariši morje (valove)! Pomagaj si z zankami in ukazom za risanje krožnih lokov. |
|
6. | petek 31. 5. do 10.00 | Pokazati na vajah ali poslati V PRAVILNI OBLIKI na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si | Rešiti naloge št. 1 - 8 za vaje sobota, 25. 5. | Če
vas na vajah ni bilo ali niste uspeli opraviti vseh nalog, pošljite VSE
zahtevane naloge, stisnjene skupaj v datoteko PRIIMEK_DN6.ZIP.
V polje Subject vpišite DN5-2002-Priimek |
5 | petek 31. 5. do 10.00 | Poslati OBE java datoteki na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si | Radi
bi izračunali, koliko kilogramov, dekagramov in gramov je določena teža,
izražena v funtih (1 funt = 0.476 kilograma). Če je podatek 3.26 funta,
naj bo odgovor 1 kg 55 dag 2g, za 26.1755 funtov pa 12 kg 46 dag 0 g.
Sestavi ustrezni programček v javi.
Sestavi programček, ki simulira met kocke. Po zagonu naj se nariše stran kocke, ki prikaže število vrženih pik. |
Pri
prvi nalogi si lahko pomagaš z zgledom 13 na tem
naslovu in zgledom 5 na tem
naslovu.
V metodi init določite število vrženih pik, v metodi paint pa s pomočjo 6 pogojnih stavkov narištete ustrezno kocko. |
4. | petek 31. 5. do 10.00 | Pokazati na vajah ali poslati V PRAVILNI OBLIKI na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si | Rešiti priporočene vaje za petek, 24. 5. | Če
vas na vajah ni bilo ali niste uspeli opraviti vseh nalog, pošljite VSE
zahtevane naloge, stisnjene skupaj v datoteko PRIIMEK_DN4.ZIP.
V polje Subject vpišite DN4-2002-Priimek |
3. | četrtek 23. 5. do 10.00 | Pokazati na vajah ali poslati V PRAVILNI OBLIKI na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si | Rešiti naloge št. a, c, 6, 11, 16, 18, 25 za vaje sobota, 11. 5. | Če
vas na vajah ni bilo ali niste uspeli opraviti vseh nalog, pošljite VSE
zahtevane naloge, stisnjene skupaj v datoteko PRIIMEK_DN3.ZIP.
V polje Subject vpišite DN3-2002-Priimek |
2. | sreda 22. 5. do 10.00 | Poslati V PRAVILNI OBLIKI na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si | Tekmovanje
za najlepši programček v Javi, ki nariše snežaka (ali snežake)! Snežak
naj bo narejen za velikost programeka 500 x 500!
Programček naj se imenuje kot je vaš priimek (brez šumnikov!) Pripraviti morate tudi testno datoteko HTML, kjer je programček postavljen na sredo strani, spodaj pa je v krepki, poševni pisavi piše ime in priimek. V datoteki HTML torej piše <APPLET CODE="lokar.class" WIDTH=500 HEIGHT=500> </APPLET> in <center><B><I>Matija Lokar</I></B></center> Rezultate bomo razglasili na predavanjih! Najboljši bodo nagrajeni s praktičnimi nagradami. |
Rešitev
(JAVA, CLASS in HTM datoteke) stisnite skupaj v ZIP datoteko, PRIIMEK_DN2.ZIP.
V polje Subject vpišite DN2-2002-Priimek
|
1. | četrtek 23. 5. do 10.00 | Poslati V PRAVILNI OBLIKI na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si | Sestavi
HTML stran, ki vsebuje vsaj tri programčke, ki jih poiščeš na internetu.
Vsak programček naj bo opremljen s pojasnilom, kaj programček dela.
Zgled postopka izdelave domače naloge. |
HTML
datoteko in ustrezne CLASS (in morebitne druge) datoteke arhiviraj v
datoteko z imenom Priimek_DN1.zip
polje Subject vpišite DN1-2002-Priimek
|