Učenje z računalnikom in didaktika računalništva
19.3. 2003 - Navodila za oddajanje seminarskih nalog:
ZIP datoteko, ki je pripravljena tako, da se razpakira v imenik Ime_priimek_stOddaje
posljite na naslov Matija.Lokar@fmf.uni-lj.si. Sam jo bom potem postavil
na ustrezno mesto in o tem obvestil vas in prof. Batagelja.
Informacije o predmetu bodo objavljane na spletnih straneh prof.
Batagelja, ki bo predaval predmet, zato je tu le okvirni, datumski razpored,
predavanj in vaj.
Vaje 12. 10.
Vaje 18. 10. in 19. 10.
- Osnovna navodila
- Spisek povezav
- Obvezna naloga
- Naloge (v okviru iste teme gredo od lažjih k težjim):
- oblikovanje teksta, seznami, ... : osn1, osn2,
osn3, osn4, osn5
- povezave, slike: sl1, sl2,
sl3, sl4, sl5
- tabele: tab1, tab2
- sestavljene naloge: proj1, naredi
stran kot je ta tu, proj2,
proj3, proj4
- okvirji, CSS: glej tu
Vaje 8. 11. in 9. 11.
- Aktivne slike:
- S programom Paint ali Paint Shop Pro nariši preprosto sliko, na
kateri bodo rdeč pravokotnik, moder krog in zelen poligon. Vsak izmed
njih naj ima črn rob. Sliko shrani o obliki GIF.
- Sestavi spletno stran, na katero boš vključil prejšnjo sliko.
- Sestavi spletne strani, na katerih boš opisal posamezne like.
- Pomagaj si z http://www.w3schools.com/html/html_images.asp,
kjer je na dnu strani primer.
- Posamezne like na sliki napravi aktivne. Če uporabnik klikne na krog,
naj se mu odpre spletna stran, ki opisuje krog (podobno tudi za
pravokotnik in poligon). Uporabi znački <MAP> in <AREA>.
Podatke o likih na sliki (koordinate) izveš v programu za risanje.
- Oglej si še http://www.boutell.com/mapedit/faq.html
in http://www.htmlgoodies.com/tutors/cs_imap.html
- Aktivne slike in okvirji:
- Poišči sliko na kateri je več različnih stvari (fotografija
razreda, obraz, učilnica, ...)
- Sestavi spletno stran z dvema okvirjema. Na levi strani naj bo slika,
na desni strani pa naj se ob kliku na ustrezen del slike prikazuje
pojasnilo, kaj tisti del slike predstavlja, morda zapis imena tistega
objekta, ...
- Nekaj idej uporabe
- slika razreda, kjer se ob kliku prikažejo podrobnosti o
posamezniku.
- drvesne vrste, kjer se ob kliku prikažejo podrobnosti o drevesu.
- tloris nadstropja, kjer se ob kliku prikaže video prenos
dogajanja v posamezni učilnici.
- abeceda, kjer se ob liku prikažejo slike predmetov, ki se začno
na to črko.
- barve, kjer se ob kliku prikaže kako se tej barvi reče po angleško,
nemško in francosko.
- slika trgovine, kjer se ob kliku prikaže kako se posameznim
predmetom reče po angleško.
- periodni sistem, kjer se desno prikažejo podrobnosti o kliknjenem
elementu
- Obrazci:
- Sestavi obrazec za prijavo na delovno mesto. Obrazec naj vsebuje
naslednja polja: ime in priimek (text), spol (radio), datum rojstva (3x
select - dan, mesec, leto) in znanje tujih jezikov (multiselect).
Obrazcu dodaj tudi gumb "Pošlji prijavo".
- Obrazec dopolni tako, da bodo vpisani podatki po kliku na gumb
"Pošlji prijavo" poslani na tvoj elektronski naslov.
- XML:
- Sestavi kratko zbirko podatkov v obliki XML o učencih (ime, priimek,
rojstni datum, naslov, razred, ...) Pomagaj si z http://www.w3schools.com/xml/cd_catalog.xml
- Sestavi spletno stran, na kateri bodo prikazani podatki o učencih v
obliki tabele (vrstice predstavljajo učence, stolpci pa posamezna
polja). Pomagaj si z http://www.w3schools.com/xml/xml_data_island.asp
- Preoblikuj spletno stran tako, da bo podatek o razredu v prvem
stolpcu, rojstni datum pa v zadnjem stolpcu).
- Sestavi datoteko CSS z opisi stilov, kako naj bodo prikazani posamezni
podatki o učencih. Datoteko XML s podatki o učencih prikaži
oblikovano s temi stili. Pomagaj si z http://www.w3schools.com/xml/xml_display.asp
- JavaScript: