1994-1995
Video
Na področju videa se pojavi več založb (Videofon, Jack; kasneje Jaka, Videocenter Ljubljana), ki pripravljajo
izvirne in prevzete programe, Zavod RS za šolstvo in šport opravlja strokovne ocene
Multimedija 1994-1995
Stanje na razvojnem projektu (vodja projekta Martin Mele):
Ustanovljeni trije razvojni centri v Sloveniji:
- Center za tehnološki razvoj na področju multimedijske podpore pouka (Fakulteta za elektrotehniko
in računalništvo, Ljubljana)
- Center za razvoj didaktike in metodike pouka (Pedagoška fakulteta, Maribor)
- Center za razvoj proodukcije na področju multimedijske podpore pouka (Zavod RS za šolstvo in šport, Ljubljana)
Poteka razvoj prvih štirih izobraževalnih multimedijskih aplikacij:
- Časovni trak (podpora pouka zgodovine)
- Ljubljana pred letom 1141 (podpora pouka zgodovine)
- Spoznajmo kemijo s pomočjo poskusov (podpora pouka kemije)
- CD-ROMA s področja širše problematike ohranjanja čistega okolja (podpora pouka kemije)
Začetek izvajanja več paralelnih razvojnih projektov, ki zagotavljajo pogoje za začetek sistematskega
uvajanja multimedijske podpore pouka v šole v naslednjih letih:
- Postavitev infrastrukture medijske podpore pouka v slovenskem šolstvu
- COLOS - konceptualno poučevanje naravoslovnih predmetov (mednarodni projekt)
- Uporaba novih računalniških tehnologij v šolskem prostoru
Smernice za nadalnji razvoj:
- Poudarek na razvoju didaktike in metodike multimedijsko podprtega pouka
- Postavitev sistema izobraževanja učiteljev za uporabo multimedije pri pouku
- Postopno opremljanje šol (v naslednjih letih)
- Zagotovitev ponudbe izobraževalnih multimedijskih gradiv na slovenskem tržišču
Računalništvo
Državni zbor Republike Slovenije je sprejel projekt šolski tolar
Na sejmu UČILA 94 je bil predstavljen tudi projekt "Računalniško opismenjevanje" (RO)
11. razstava 1994
Računalniki kot slikarsko in risarsko orodje pri likovni vzgoji (projekt Petra)
Programsko računalniško orodje CADdy Junior pri tehnični vzgoji v osnovni šoli
Računalniško podprta šolska knjižnica in modemske povezave z informacijskimi mrežami