Podroben
opis:
Ko program poženemo, se odpre okno, v katerega
vpišemo kodo, katera se dobi ob nakupu igrice. Če imamo demonstracijsko
verzijo, pa kliknemo na CONTINUE.
Odpre se okno z dobrodošlico , v katerega vpišemo
ime, pod katerim bi radi igrali. Lahko pa izberemo eno ime z spodnjega okna.
Potrdimo tako, da kliknemo OK
Spet se odpre novo okno:
V tem oknu izberemo
kakšno igro bi radi igrali. Izbiramo med:
·
Osnovna igra za
ogrevanje
Če izberemo to možnost se odpre okno v
katerem izberemo vrsto računske operacije
Addition / Seštevanje
Substraction Only / Samo odštevanje
Multipliction / Množenje
Division
/ Deljenje
·
Nadaljevalna igra za ogravanje
Odpre se okno. Tu izvemo, da moramo v naslednji igri uporabiti seštevanje, odštevanje, množenje ali deljenje, za rešitev problema. Odgovor se vnese tako, da je potrebno klikniti na škrlatni okvirček s pravilnim odgovorom.
Sedaj lahko kliknemo Skip / preskoči (navodila) ali pa Continue
/ nadaljuj, če želimo prebrati še naslednja navodila.
S klikom na gumb Skip / preskoči pričnemo
z igro.
Za zgled kliknite Continue / nadaljuj.
·
Nadaljevalna igra za ogrevanje
S klikom na to izbiro se nam odpre novo okno. Program nam pove, da je v tej vrsti gre potrebno uporabiti seštevanje, odštevanje, množenje ali deljenje. Podanih bo več rešitev in potrebno je klikniti na VSE pravilne rešitve.
Za zgled, kliknite Continue /
nadaljuj. Za vstop v igro pa Skip / preskoči
· Glavna igrica Sestavljanka
Okno, ki se odpre pove, da mora igralec uprabiti vse številke le ENKRAT,
da rreši zastavljeno nalogo. Lahko uporabi seštevanje, odštevanje, množenje ali deljenje.
Za zgled kliknite Continue / nadaljuj. Za vstop v igro pa Skip /
preskoči
·
Celostni pregled ( če bi radi najprej
izvedeli kaj več o sami igri; besedilo je v angleškem jeziku)
KO VSTOPIMO V IGRO JE V
ZGORNJEM LEVEM KOTU IGRALNEGA OKNA GUMB ŠKRLATNE BARVE Z APISOM START / ZAČNI. S
klikom nanj začnemo igro.
IGRA se igra tako, da s pritiskom na gumbe z odgovori
vnaša,o svoje odgovore. Pri pravilnem odgovoru program igralca pohvali in če
igralno okno se izpiše velik rdeč napis CORRECT!! / pravilno, pri
napačnem pa 'zajamra' ''oh''. Čez napačen odgovor, ki ga je igralec izbral, se
izriše rdeč križ. Igralec toliko časa klika na možne odgovore, dokler ne izbere
pravilnega. Seveda pa vsak nepravilni odgovor pomeni izgubo točk. Glej Točkovanje.
V menijski vrstici
igralnega okna izbiramo med različnimi nastavitvami igre:
MENIJSKA VRSTICA
·
GAME / IGRA
Izbiramo lahko med 4
različnimi igrami
·
Puzzle
Game / Sestavljanka
Igra poteka tako, da nam
program poda nalogo (tri, štiri ali pet števil in rezultat npr.
2 5 6 = 9 )in ugotoviti
je potrebno kako iz teh treh števil dobimo rezultat. V tem primeru naprimer : 5
+ 6 = 11, 11 - 2 = 9. Vsako številko je potrebno uporabiti LE ENKRAT. Torej,
med števila moramo postaviti pravilne operatorje (+, -, * , /), da dobimo
podani rezultat.
Gumb Erase Entry je
namenjen izbrisu vnosa ( če se igralec zmoti, ali če hoče vnesti drugo
številko)
Če izberemo možnost Puzzle Game, se ponudijo tri možnosti in
sicer:
1. Three
Number Game / igra treh številk
2. Four
Number Game / igra štirih številk
3. Five
Number Game / Igra petih številk
Pri
vseh treh pa izbiramo še težavnostno
stopnjo / Level. Težavnostne stopnje so od 1 do 4, 1 je najlažja, 4 pa
najtežja.
·
Basic
Worm Up Game / Osnovna igra za ogrevanje
Izbiramo med 4
operacijami:
1.
Addition / Seštevanje
2.
Substraction Only / Samo odštevanje
3.
Multipliction / Množenje
4.
Division / Deljenje
Program
zastavi nalogo in poda pet različnih možnih odgovorov, med katerimi je en
pravilen.
·
Intermediate
Worm Up Game / Nadaljevalna igra za ogrevanje
Program poda dve števili
in pet različnih odgovorov. Cilj naloge je ugotoviti, kateri operator (+, -, *,
/) da število, ki je navedena med možnimi odgovori.
·
Advanced
Warm Up Game / Napredovalna igra za ogrevanje
Program poda dve
števili, vse operacije (+, -, *, /) in 5 možnih rezultatatov. Igralčeva naloga
je, da ugotovi kateri rezultat pripada kateri od operacij. Vsak pravilen
odgovor se izpiše na ''šolsko tablo''.
·
OPTIONS /
OPCIJE
Program ponuja dve
različni možnosti in sicer:
·
Ten
Problem Game / Igra desetih nalog
·
Time
Trial Game / Časovno omejena igra
·
SETTINGS
/NASTAVITVE
·
Sound /
zvok
Zvočno podlago lahko
izklopimo (off) ali vklopimo (on). Katera izbira je izbrana je prikazano tako,
da je ob možnosti kljukica.
·
Hint
Delay / Namig
Z Hint Delay-om je možno
nastaviti dolžino časovnega intervala v katerem računalnik, če v tem času
odgovor ni podan, posreduje nasvet. Časovni intervali so dolgi od 5, pa tja do
60 sekund. Če igralec nasveta noče prejeti, naj izbere možnost No Hint / Brez namiga.
·
EXIT /
IZHOD
Še
nekaj o:
·
TOČKOVANJU
Vsak problem je vreden 100 točk + časovni bonus. Časovni bonus
teče vsakič ko se igralec 'spoprime' z novim problemov. Začne se pri 25 in se zmanjšuje, dokler igralec ne
izbere pravilnega odgovora. Če pa igralec izbere napačen odgovor se bonus
postavi na 0 in točke se
prepolovijo. Tudi možnost namig / Hint 'zbije'
časovni bonus na 0.
Še en bonus si lahko
igralec prisluži, če v časovno omejeni
igri ne izbere možnosti Hint (namig).
Ta bonus je vreden 20 odstotkov doseženih točk.
·
UVRSTITVAH
Po vsaki igri se igralec
na podlagi doseženih točk uvrstiv eno kategorij, ki so:
0 NOVICE / NOVINEC
800 LEARNER / UČENEC
900 VETERAN / VETERAN
1000 CALCULATOR / KALKULATOR
1100 MATH PRO / MATEMATIČNI PROFESIONALEC
1150 MATH WHIZ / MATEMATIČNI ČAROVNIK
1200 MATH GENIUS / MATEMATIČNI GENIJ
1230 EINSTEIN / EINSTEIN
Igralec
še dobi uvrstitev za povprečno število doseženih točk za vsak level igre. Če je
odigranih več kot 10 iger, program uporabi le rezultate zadnjih desetih iger za
izračun povprečja.
·
Kako naprej?
Ko se stopnja zaključi
in je igralec uvrščen v kategorijo imamo možnost izbirati, kako nadaljevati. Ti
dve možnosti sta:
1.
Gumb Play the same game
again / igraj še enkrat isto igro
2.
Advance to the next
recommended game / nadaljuj v naslednjo predlagano igro