MATH BRAIN BUILDER

 

Podroben opis:

 

Ko program poženemo, se odpre okno, v katerega vpišemo kodo, katera se dobi ob nakupu igrice. Če imamo demonstracijsko verzijo, pa kliknemo na CONTINUE.

 

Odpre se okno z dobrodošlico , v katerega vpišemo ime, pod katerim bi radi igrali. Lahko pa izberemo eno ime z spodnjega okna. Potrdimo tako, da kliknemo OK

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Spet se odpre novo okno:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V tem oknu izberemo kakšno igro bi radi igrali. Izbiramo med:

·                                                       Osnovna igra za ogrevanje

 

      Če izberemo to možnost se odpre okno v katerem izberemo vrsto računske operacije

 

Addition / Seštevanje

Substraction Only / Samo odštevanje

Multipliction / Množenje

Division / Deljenje

 

·          Nadaljevalna igra za ogravanje

 

Odpre se okno. Tu izvemo, da moramo v naslednji igri uporabiti seštevanje, odštevanje, množenje ali deljenje, za rešitev problema. Odgovor se vnese tako, da je potrebno klikniti na škrlatni okvirček s pravilnim odgovorom.

 

Sedaj lahko kliknemo Skip / preskoči (navodila) ali pa Continue / nadaljuj, če želimo prebrati še naslednja navodila.

         

    S klikom na gumb Skip / preskoči pričnemo z igro.

           

     Za zgled kliknite Continue / nadaljuj.

 


·         Nadaljevalna igra za ogrevanje

 

S klikom na to izbiro se nam odpre novo okno. Program nam pove, da je v tej vrsti gre potrebno uporabiti seštevanje, odštevanje, množenje ali deljenje. Podanih bo več rešitev in potrebno je klikniti na VSE pravilne rešitve.

 

Za zgled, kliknite Continue / nadaljuj. Za vstop v igro pa Skip / preskoči

 

·         Glavna igrica Sestavljanka

 

Okno, ki se odpre pove, da mora igralec uprabiti vse številke le ENKRAT, da rreši zastavljeno nalogo. Lahko uporabi seštevanje, odštevanje, množenje ali deljenje.

 

Za zgled kliknite Continue / nadaljuj. Za vstop v igro pa Skip / preskoči

·             Celostni pregled ( če bi radi najprej izvedeli kaj več o sami igri; besedilo je v angleškem jeziku)

 

KO VSTOPIMO V IGRO JE V ZGORNJEM LEVEM KOTU IGRALNEGA OKNA GUMB ŠKRLATNE BARVE Z APISOM START / ZAČNI. S klikom nanj začnemo igro.

 

IGRA se igra tako, da s pritiskom na gumbe z odgovori vnaša,o svoje odgovore. Pri pravilnem odgovoru program igralca pohvali in če igralno okno se izpiše velik rdeč napis CORRECT!! / pravilno, pri napačnem pa 'zajamra' ''oh''. Čez napačen odgovor, ki ga je igralec izbral, se izriše rdeč križ. Igralec toliko časa klika na možne odgovore, dokler ne izbere pravilnega. Seveda pa vsak nepravilni odgovor pomeni izgubo točk. Glej Točkovanje.

 

V menijski vrstici igralnega okna izbiramo med različnimi nastavitvami igre:

 

 

MENIJSKA VRSTICA

 

·        GAME / IGRA

Izbiramo lahko med 4 različnimi igrami

 

·        Puzzle Game / Sestavljanka

Igra poteka tako, da nam program poda nalogo (tri, štiri ali pet števil in rezultat npr.

2 5 6 = 9 )in ugotoviti je potrebno kako iz teh treh števil dobimo rezultat. V tem primeru naprimer : 5 + 6 = 11, 11 - 2 = 9. Vsako številko je potrebno uporabiti LE ENKRAT. Torej, med števila moramo postaviti pravilne operatorje (+, -, * , /), da dobimo podani rezultat.

 

Gumb Erase Entry je namenjen izbrisu vnosa ( če se igralec zmoti, ali če hoče vnesti drugo številko)

 

Če izberemo možnost Puzzle Game, se ponudijo tri možnosti in sicer:

  

  1. Three Number Game / igra treh številk

   2. Four Number Game / igra štirih številk

   3. Five Number Game / Igra petih številk

 

Pri vseh treh pa izbiramo še težavnostno stopnjo / Level. Težavnostne stopnje so od 1 do 4, 1 je najlažja, 4 pa najtežja.

 

·        Basic Worm Up Game / Osnovna igra za ogrevanje

Izbiramo med 4 operacijami:

1.      Addition / Seštevanje

2.      Substraction Only / Samo odštevanje

3.      Multipliction / Množenje

4.      Division / Deljenje

 

 

 

 

 

Program zastavi nalogo in poda pet različnih možnih odgovorov, med katerimi je en   

pravilen.

 

 

 

 

 

 

·        Intermediate Worm Up Game / Nadaljevalna igra za ogrevanje

Program poda dve števili in pet različnih odgovorov. Cilj naloge je ugotoviti, kateri operator (+, -, *, /) da število, ki je navedena med možnimi odgovori.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·        Advanced Warm Up Game / Napredovalna igra za ogrevanje

 

 

 

 

Program poda dve števili, vse operacije (+, -, *, /) in 5 možnih rezultatatov. Igralčeva naloga je, da ugotovi kateri rezultat pripada kateri od operacij. Vsak pravilen odgovor se izpiše na ''šolsko tablo''.

 

 

 

 

 

 

 

·        OPTIONS / OPCIJE

Program ponuja dve različni možnosti in sicer:

·        Ten Problem Game / Igra desetih nalog

·        Time Trial Game / Časovno omejena igra

 

 

·        SETTINGS /NASTAVITVE

·        Sound / zvok

Zvočno podlago lahko izklopimo (off) ali vklopimo (on). Katera izbira je izbrana je prikazano tako, da je ob možnosti kljukica.

·        Hint Delay / Namig

Z Hint Delay-om  je možno nastaviti dolžino časovnega intervala v katerem računalnik, če v tem času odgovor ni podan, posreduje nasvet. Časovni intervali so dolgi od 5, pa tja do 60 sekund. Če igralec nasveta noče prejeti, naj izbere možnost No Hint / Brez namiga.

 

·        HELP / POMOČ

 

·        EXIT / IZHOD

 

Še nekaj o:

 

·        TOČKOVANJU

 

Vsak problem je vreden 100 točk + časovni bonus. Časovni bonus teče vsakič ko se igralec 'spoprime' z novim problemov. Začne se pri 25 in se zmanjšuje, dokler igralec ne izbere pravilnega odgovora. Če pa igralec izbere napačen odgovor se bonus postavi na 0 in točke se prepolovijo. Tudi možnost namig / Hint 'zbije' časovni bonus na 0.

Še en bonus si lahko igralec prisluži, če v časovno omejeni igri ne izbere možnosti Hint (namig). Ta bonus je vreden 20 odstotkov doseženih točk.

 

 

 

 

·        UVRSTITVAH

 

Po vsaki igri se igralec na podlagi doseženih točk uvrstiv eno kategorij, ki so:

0        NOVICE / NOVINEC

800    LEARNER / UČENEC

900    VETERAN / VETERAN

1000  CALCULATOR / KALKULATOR

1100  MATH PRO / MATEMATIČNI PROFESIONALEC

1150  MATH WHIZ / MATEMATIČNI ČAROVNIK

1200  MATH GENIUS / MATEMATIČNI GENIJ

1230  EINSTEIN / EINSTEIN

 

Igralec še dobi uvrstitev za povprečno število doseženih točk za vsak level igre. Če je odigranih več kot 10 iger, program uporabi le rezultate zadnjih desetih iger za izračun povprečja.

 

 

·        Kako naprej?

Ko se stopnja zaključi in je igralec uvrščen v kategorijo imamo možnost izbirati, kako nadaljevati. Ti dve možnosti sta:

 

1.      Gumb Play the same game again / igraj še enkrat isto igro

2.      Advance to the next recommended game / nadaljuj v naslednjo predlagano igro