Podroben opis:
Ko izgrico zaženemo se
odpre uvodno okno. Kliknemo Continue
/ nadaljuj (oz. če imate kupljeno verzijo v prvo okence vpišite registrsko
številko, ki ste jo dobili pri nakupu.).
Odpre se okno, z dvema okencema (vpisno vrstico in
Imensko okno). V vpisno vrstico vpišemo
ime, pod katerim želimo igrati, ali pa ga izberemo iz Imenskega okna(potrdimo z dvema hitrima klikoma)in tako se
preselimo v igro.
V igralnem
oknu je v levem kotu zgoraj gumb škrlatne barve, z napisom START / začni. Za pričetek igre kliknemo nanj.
Preden pa začnemo z igro je priporočljivo, če
nastavimo kakšno igro bi radi igrali. Nastavitve so v menjiski vrstici.
Igra se igra tako, da klikamo na gumbe z odgovori.
Če je odgovor pravilen, se čez igralno okno izpiše z velikimi rdečimi črkami: CORRECT!!.
Če je odgovor napačen, pa računalnik spusti razočaran 'oh'. Če je odgovor
napačen, se ta odgovor prečrta in igralec odgovarja toliko časa, dokler ne
odgovori pravilno. Seveda pa imajo nepravilni odgovori posledice na številu
doseženih točk. Glej Točkovanje.
·
LEVEL /
STOPNJA
·
Individual
Function Practice / individualna
funkcijska vaja
Izbiramo
med 20 različnimi skupinami funkcij.
Function 1 |
ax + b |
Function 2 |
x2 + b |
Function 3 |
x2 + bx |
Function 4 |
ax2 |
Function 5 |
(x+1)2 ali
x2 ali (x+1)2 |
Function 6 |
celi del x – a deljen z 3, 4, 5, ali 6 |
Function 7 |
x plus ali minus celi
del x – a, deljen z 3, 4, 5, ali 6 |
Function 8 |
x krat celi del x – a, deljen z 3, 4, 5, ali 6 |
Function 9 |
število faktorjev
(deliteljev) x - a |
Function 10 |
x plus ali minus
število faktorjev (deliteljev) x -
a |
Function 11 |
x krat število
faktorjev (deliteljev) x -
a |
Function 12 |
največji delitelj x – a
(poleg samega x - a) |
Function 13 |
x plus ali minus
največji delitelj x - a (poleg samega x – a) |
Function 14 |
x krat največji
delitelj x - a (poleg samega x – a) |
Function 15 |
največje praštevilo
vsebovano v x |
Function 16 |
x plus ali minus največje praštevilo vsebovano v x |
Function 17 |
x krat največje
praštevilo vsebovano v x |
Function 18 |
x v bazi tri |
Function 19 |
x v bazi štiri |
Function 20 |
x v bazi pet |
·
Function
Mania Game / Igra Function Mania
Izbiramo
med 20 različnimi možnostmi.
Igralčeva
naloga je ugotoviti katera funkcija (enačba) je bila uporabljena. Vsak
naslednji
Level / stopnja doda
prejšnji stopnji funkcij še eno funkcijo. To pa pomeni, če igralec doseže 20 Level / stopnjo bo moral prepoznati eno
od 20 možnosti in potem odgovoriti na zadano nalogo.
·
Function
Group Practise / vaje različnih funkcijskih skupin
Ta
stopnja je priporočljiva za vadbo določenih funkcij. Z izbiro Function Group Practise
Function group 1 |
ax2 + bx +
c; a, b, c so cifre |
Function group 2 |
Funkcije, ki vsebujejo
cele dele |
Function group 3 |
Funkcije, ki vsebujejo
število deliteljev x – a |
Function group 4 |
Funkcije, ki vsebujejo
največji delitelj x – a, poleg njega samega |
Function group 5 |
Funkcije, ki vsebujejo
največje praštevilo vsebovano v x -
u |
Function group 6 |
y je x izražen v bazi
tri, štiri, ali pet |
·
OPTIONS /
OPCIJE
·
Ten
Problem game / Igra desetih nalog
·
Time
Trial Game / časovno omejena igra
·
Combat!
Two Player game / Borba! - Igra za dva igralca
Igra za dva igralca. Prvi igralec je imenovan P (P je tudi njegova prijavna tipka), drugi pa Q
(Q je njegova prijavna tipka). Ko se prikaže zastavljena naloga se
možnost za točko odpre prvemu igralcu, ki se prijavi. Ko se igralec prijavi ima
na voljo določen čas za odgovor, če v tem času ne odgovori, ali pa je njegov
odgovor napačen, dobi priložnost za odgovor drugi igralec. Seveda se mora tudi
drugi igralec prijaviti k odgovoru. Z prijavo dobi tudi 'ukraden' soigralčev
čas.
Ponujena je tudi možnost
Skip problem / Preskoči nalogo, za
primer, če igralca ne poznata odgovora na vprašanje. Če izbereta to možnost se
prikaže pravilni rezultat in možnost za novo nalogo.
·
SETTINGS /
NASTAVITVE
·
Sound /
zvok
Zvok lahko vključimo
(on) ali izključimo (off). Vključena je tista izbira, ki ima kljukico.
·
Hint
Delay / Namig
Z Hint Delay-om je možno
nastaviti dolžino časovnega intervala v katerem računalnik, če v tem času
odgovor ni podan, posreduje nasvet. Časovni intervali so dolgi od 5, pa tja do
60 sekund. Če igralec nasveta noče prejeti, naj izbere možnost No Hint / Brez namiga.
·
Flask
Graphics / grafika bobna
Igralni boben iz
katerega skačejo številke je mogoče tudi izbrisati oziroma izklopiti in igra
poteka brez njega. Nima pa ta izbira nobenega vpliva na točkovanje, je le zgolj
estetski dodatek.
·
HELP / POMOČ
·
EXIT /
IZHOD
Še nekaj o:
·
TOČKOVANJU
Vsak problem je vreden 100 točk + časovni bonus. Časovni bonus
teče vsakič ko se igralec 'spoprime' z novim problemov. Začne se pri 25 in se zmanjšuje, dokler igralec ne
izbere pravilnega odgovora. Če pa igralec izbere napačen odgovor se bonus
postavi na 0 in točke se
prepolovijo. Tudi možnost namig / Hint 'zbije'
časovni bonus na 0.
Še en bonus si lahko
igralec prisluži, če v časovno omejeni
igri ne izbere možnosti Hint (namig).
Ta bonus je vreden 20 odstotkov doseženih točk.
·
UVRSTITVAH
Po vsaki igri se igralec
na podlagi doseženih točk uvrstiv eno kategorij, ki so:
0 NOVICE / NOVINEC
800 LEARNER / UČENEC
900 VETERAN / VETERAN
1000 CALCULATOR / KALKULATOR
1100 MATH PRO / MATEMATIČNI PROFESIONALEC
1150 MATH WHIZ / MATEMATIČNI ČAROVNIK
1200 MATH GENIUS / MATEMATIČNI GENIJ
1230 EINSTEIN / EINSTEIN
Igralec
še dobi uvrstitev za povprečno število doseženih točk za vsak level igre. Če je
odigranih več kot 10 iger, program uporabi le rezultate zadnjih desetih iger za
izračun povprečja.
·
Kako naprej?
Ko se stopnja zaključi
in je igralec uvrščen v kategorijo imamo možnost izbirati, kako nadaljevati. Ti
dve možnosti sta:
1.
Gumb Play the same game
again / igraj še enkrat isto igro
2.
Advance to the next
recommended game / nadaljuj v naslednjo predlagano igro