MATH FUNCTION MANIA

 

Podroben opis:

 

Ko izgrico zaženemo se odpre uvodno okno. Kliknemo Continue / nadaljuj (oz. če imate kupljeno verzijo v prvo okence vpišite registrsko številko, ki ste jo dobili pri nakupu.).

 

 

 

 

Odpre se okno, z dvema okencema (vpisno vrstico in Imensko okno). V vpisno vrstico vpišemo ime, pod katerim želimo igrati, ali pa ga izberemo iz Imenskega okna(potrdimo z dvema hitrima klikoma)in tako se preselimo v igro.

 

 

 

 

 V igralnem oknu je v levem kotu zgoraj gumb škrlatne barve, z napisom START / začni. Za pričetek igre kliknemo nanj.

 

Preden pa začnemo z igro je priporočljivo, če nastavimo kakšno igro bi radi igrali. Nastavitve so v menjiski vrstici.

 

Igra se igra tako, da klikamo na gumbe z odgovori. Če je odgovor pravilen, se čez igralno okno izpiše z velikimi rdečimi črkami: CORRECT!!. Če je odgovor napačen, pa računalnik spusti razočaran 'oh'. Če je odgovor napačen, se ta odgovor prečrta in igralec odgovarja toliko časa, dokler ne odgovori pravilno. Seveda pa imajo nepravilni odgovori posledice na številu doseženih točk. Glej Točkovanje.

 

 

MENIJSKA VRSTICA

 

·        LEVEL / STOPNJA

·        Individual Function  Practice / individualna funkcijska vaja

Izbiramo med 20 različnimi skupinami funkcij.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Function 1

ax + b

Function 2

x2 + b

Function 3

x2 + bx

Function 4

ax2

Function 5

(x+1)2 ali x2 ali (x+1)2

Function 6

celi del x – a  deljen z 3, 4, 5, ali 6

Function 7

x plus ali minus celi del x – a, deljen z 3, 4, 5, ali 6

Function 8

x krat celi del x – a, deljen z 3, 4, 5, ali 6

Function 9

število faktorjev (deliteljev) x - a

Function 10

x plus ali minus število faktorjev (deliteljev) x - a

Function 11

x krat število faktorjev (deliteljev) x - a

Function 12

največji delitelj x – a (poleg samega x - a)

Function 13

x plus ali minus največji delitelj x - a (poleg samega x – a)

Function 14

x krat največji delitelj x - a (poleg samega x – a)

Function 15

največje praštevilo vsebovano v x

Function 16

x plus ali minus  največje praštevilo vsebovano v x

Function 17

x krat največje praštevilo vsebovano v x

Function 18

x v bazi tri

Function 19

x v bazi štiri

Function  20

x v bazi pet

 

 

 

 

 

 

·        Function Mania Game / Igra Function Mania

Izbiramo med 20 različnimi možnostmi.

Igralčeva naloga je ugotoviti katera funkcija (enačba) je bila uporabljena. Vsak naslednji

Level / stopnja doda prejšnji stopnji funkcij še eno funkcijo. To pa pomeni, če igralec doseže 20 Level / stopnjo bo moral prepoznati eno od 20 možnosti in potem odgovoriti na zadano nalogo.

 

 

 

 

 

 

 

·        Function Group Practise / vaje različnih funkcijskih skupin

Ta stopnja je priporočljiva za vadbo določenih funkcij. Z izbiro Function Group Practise

 

 

 

 

 

 

 

Function group 1

ax2 + bx + c; a, b, c so cifre

Function group 2

Funkcije, ki vsebujejo cele dele

Function group 3

Funkcije, ki vsebujejo število deliteljev x – a

Function group 4

Funkcije, ki vsebujejo največji delitelj x – a, poleg njega samega

Function group 5

Funkcije, ki vsebujejo največje praštevilo vsebovano v x - u

Function group 6

y je x izražen v bazi tri, štiri, ali pet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·        OPTIONS / OPCIJE

·        Ten Problem game / Igra desetih nalog

·        Time Trial Game / časovno omejena igra

·        Combat! Two Player game / Borba! - Igra za dva igralca

Igra za dva igralca. Prvi igralec je imenovan P (P  je tudi njegova prijavna tipka), drugi pa Q  (Q  je njegova prijavna tipka). Ko se prikaže zastavljena naloga se možnost za točko odpre prvemu igralcu, ki se prijavi. Ko se igralec prijavi ima na voljo določen čas za odgovor, če v tem času ne odgovori, ali pa je njegov odgovor napačen, dobi priložnost za odgovor drugi igralec. Seveda se mora tudi drugi igralec prijaviti k odgovoru. Z prijavo dobi tudi 'ukraden' soigralčev čas.

Ponujena je tudi možnost Skip problem / Preskoči nalogo, za primer, če igralca ne poznata odgovora na vprašanje. Če izbereta to možnost se prikaže pravilni rezultat in možnost za novo nalogo.

 

 

·        SETTINGS / NASTAVITVE

 

·        Sound / zvok

Zvok lahko vključimo (on) ali izključimo (off). Vključena je tista izbira, ki ima kljukico.

·        Hint Delay / Namig

Z Hint Delay-om  je možno nastaviti dolžino časovnega intervala v katerem računalnik, če v tem času odgovor ni podan, posreduje nasvet. Časovni intervali so dolgi od 5, pa tja do 60 sekund. Če igralec nasveta noče prejeti, naj izbere možnost No Hint / Brez namiga.

·        Flask Graphics / grafika bobna

Igralni boben iz katerega skačejo številke je mogoče tudi izbrisati oziroma izklopiti in igra poteka brez njega. Nima pa ta izbira nobenega vpliva na točkovanje, je le zgolj estetski dodatek.

 

·        HELP / POMOČ

 

·        EXIT / IZHOD

 

 

 

Še nekaj o:

 

·        TOČKOVANJU

 

Vsak problem je vreden 100 točk + časovni bonus. Časovni bonus teče vsakič ko se igralec 'spoprime' z novim problemov. Začne se pri 25 in se zmanjšuje, dokler igralec ne izbere pravilnega odgovora. Če pa igralec izbere napačen odgovor se bonus postavi na 0 in točke se prepolovijo. Tudi možnost namig / Hint 'zbije' časovni bonus na 0.

Še en bonus si lahko igralec prisluži, če v časovno omejeni igri ne izbere možnosti Hint (namig). Ta bonus je vreden 20 odstotkov doseženih točk.

 

·        UVRSTITVAH

 

Po vsaki igri se igralec na podlagi doseženih točk uvrstiv eno kategorij, ki so:

0        NOVICE / NOVINEC

800    LEARNER / UČENEC

900    VETERAN / VETERAN

1000  CALCULATOR / KALKULATOR

1100  MATH PRO / MATEMATIČNI PROFESIONALEC

1150  MATH WHIZ / MATEMATIČNI ČAROVNIK

1200  MATH GENIUS / MATEMATIČNI GENIJ

1230  EINSTEIN / EINSTEIN

 

Igralec še dobi uvrstitev za povprečno število doseženih točk za vsak level igre. Če je odigranih več kot 10 iger, program uporabi le rezultate zadnjih desetih iger za izračun povprečja.

 

 

·        Kako naprej?

Ko se stopnja zaključi in je igralec uvrščen v kategorijo imamo možnost izbirati, kako nadaljevati. Ti dve možnosti sta:

 

1.      Gumb Play the same game again / igraj še enkrat isto igro

2.      Advance to the next recommended game / nadaljuj v naslednjo predlagano igro