S tem
programom poganjamo različne lekcije, ki so napisane v obliki, primerni za ta
program. Sami lahko določimo vrstni red lekcij, kot tudi katere bomo sploh
uporabljali. V vseh lekcijah nastopajo privlačni, lepo narisani živalski liki.
Ko poženemo program, zagledamo osnovni zaslon:
Rdeči gumb,
označen s Q,
nas pospremi iz programa. Klik na osrednji gumb Play
povzroči, da se znajdemo na začetku prve lekcije. Če želimo prej spremeniti
vrstni red, ali posamezno lekcijo izzvzeti, držimo tipko CTRL
in kliknemo na R
v krožcu (na osnovnem zaslonu). Zagledamo zaslon, na katerem lahko program tudi
registriramo. Mi kliknemo na gumb Set-up
Play Order.
V menuju nato
nastavimo vrstni red lekcij. Na levi so lekcije, ki so na voljo. Dodamo jo tako,
da na levi kliknemo na lekcijo, ki jo želimo vključiti v seznam in pristisnemo
ustrezen gumb (Add).
Isto lekcijo lahko dodamo tudi večkrat. Ko smo zadovoljni s seznamom na desni,
kliknemo na Apply.
Po obvestilu, da so nastavitve shranjene, se s klikom na Back
to player
vrnemo v osnovni izbor.
Te nastavitve
bodo veljale vse dokler jih ne bomo spremenili (tudi naslednjič). Če bi želeli
imeti pripravljenih več različnih
izborov lekcij (denimo za različne razrede), bo potrebno program in lekcije pač
prepisati v več imenikov.
Ker
uporabljamo neregistrirano različico, bomo na začetku vsake lekcije zagledali
poseben zaslon. Ko kliknemo na NOT
YET, se znajdemo na začetku
lekcije. Vsaka je opremljena že z znanim rdečim gumbom Q.
Ta nam vedno ponudi možnost prehoda na naslednjo lekcijo (next
lesson),
nazaj na začetek programa (back
to player) ali pa na začetek
lekcije (beginning).
Rdeči gumb Q
pomeni izhod iz programa torej le, ko smo na začetni strani programa.