Program vam posreduje matematične vaje. Namenjen je predvsem mlajšim otrokom.
Ko zaženemo program, najprej pritisnemo »I promise«, ker program šele preizkušamo. Nato se nam odpre okno v katerem nam računalnik posreduje računske operacije.
V zgornji vrstici je nekaj menijev:
QUIT CLOWN MATH |
Končaj z igro |
OPTIONS CONTROL |
Nastavitve težavnosti, izbira matematičnih funkcij |
REGISTER |
Naročanje programa |
HELP |
Zelo kratka navodila za uporabo programa |
V brezplačni različici programa funkcija OPTIONS CONTROL ne deluje. Možna je le izbira seštevanja. Najmanjša številka, s katero operira računalnik je nastavljena na 1, največja pa na 6.
Z nastavitvami torej nimamo posebnega dela.
Računalnik nam podaja računske operacije, naša naloga pa je, da vpisujemo pravilne rezultate v okence pod računom. To lahko naredimo na dva načina:
1. Z miško klikamo po številčnici na zaslonu. Z gumbom »CLS« izbrišemo napisano številko, če smo naredili napako, z gumbom »*« pa gremo za korak naprej. Napisan rezultat potrdimo s klikom na gumb »Check Answer«
2. Na tipkovnici odtipkamo pravilen rezultat in pritisnemo ENTER.
V primeru, da smo podali napačen rezultat, klovn na sliki dobi en balonček.
Ko petkrat odgovorimo napačno, klovna odnese v zrak in igra se začne znova.
Program končamo s klikom na QUIT CLOWN MATH.