Podroben
opis:
Igro začnemo tako, da vpišemo ime, pod katerim bi
radi igrali, ali pa ga izberemo izberemo iz okenca.
Gumb
za vnos novega imena
Igra se prične z sporočilom, da mesto napadajo
sovražniki z bombami in pravilni odgovor na zastavljen problem bo sprožil
raketo, ki bo uničila sovražnikovo raketo.
Igro začnemo z klikom na gumb start. Igro pa
ustavimo z gumbom stop.
Igra poteka tako, da je potrebno pravilno
odgovoriti na zastavljen problem, preden bomba pade na mesto. Problem se
prikaže na zaslonu, možni odgovori, od katerih je en sam pravilen pa so
zapisani na gumbih. Z klikom na gumb z pravilnim odgovorom se sproži granata,
ki uniči sovražnikov izstrelek, če pa je odgovor napačen pa sovražnikov
izstrelek uniči mesto. Pri napačnem odgovoru pa nam program tudi pove pravilni
odgovor.
Po uspešno zaključeni obrambni nalogi se za
nagrado preselimo na cesto, ki pelje proti mestu, a je polna ovir, ki jih
moramo odstraniti.
Tudi tu je ključ hitri odgovor na zastavljeno
vprašanje. Z avtomobilčkom vozimo po cesti na kateri so prepreke na katerih so
možni odgovori problema, ki se nam izpiše na zaslonu.
Avtomobilček upravljamo z premikanjem miške.
Miškino piščico (kurzor) postavimo v sredino steering control area (območje nadzora krmiljenja). Nato z rahlimi
premiki miške levo in desno krmilimo avtomobilček. Čim bolj se oddaljimo od
središča območja, tem ostrejši zavoj bo avtomobilček napravil.
Avtomobilček lahko tudi strelja. Levi gumb miške
je namenjen streljanju napačnih odgovorov, desni pa pravilnih.
Ko se igra prične se avtomobilček vozi po cesti,
na kateri so pregrade. Te pregrade na poti uničujemo tako da streljamo nanje.
Vsaka pravilno odstranjena pregrada nam prinese točke in gorivo za
avtomobilček. Vanje pa se seveda ne smemo zaleteti, saj to avtomobilček ustavi,
ravno tako upočasni ali ustavi avtomobilček, če zapeljemo iz cestišča na travo.
Sprva je krmiljenje avtomobilčka kar zahtevno, a z
malo vaje se tudi avtomobilček obnaša tako, kot si želimo.
Vsaka pravilno odstranjena ovira nam prinese točke
( pravilen odgovor = 10 točk, pravilno odstranjena ovira z napačnim odgovorom =
2 točki in če hočemo odstraniti oviro z nepravilnim odgovorom z gumbom za
pravilni odgovor zgubimo 2 točki) in gorivo.
Bonus točke dobi igralec na prehodu iz prve
stopnje na drugo in sicer, če na prvi stopnji (obramba mesta) doseže 80% vseh
točk ali več.
Na cilju smo, ko prevozimo 7.5 milj.. Če vam bo
uspelo odstraniti čimveč ovir in z avtomobilčkom ostati čimveč na cestišču,
boste dosegli tudi ciljno črto.
Arith-math-attack
ponuja 7 različnih tipov nalog za urjenje matematičnega znanja.
·
Numbers /
števila
Prepoznavanje števil. Na zaslonu se pojavljajo jabolka. Na spodnjih gumbih
so možni odgovori. Z klikom na gumb z pravim številom se sproži izstrelek.
Jabolka so razvrščena v vrstah za lažje prepoznavanje.
Zahtevnostne stopnje: od 5 do 50
·
Patterns / vzorci
Naloga je ugotoviti
manjkajočo številko, ki je bodisi na začetku, na sredini, ali na koncu. Mesto
označuje vprašaj.
·
Addition and Substraction / seštevanje in
odštevanje
Urjenje v seštevanju in
odštevanju z vsotami in razlikami od 8 do 26
·
Multiplication & Division / množenje in
deljenje
Učenje in urjenje v
množenju in deljenju. Pri izbiri stopnje zahtevnosti imamo na voljo vedno po
dve tablice, razen pri najtežji (od 1 do 11)
·
Money / Denar
Štetje denarja, katerega
zneski so od 10 do 100
ZAHTEVNOSTNE STOPNJE (Skills)
Arith-math-attack ponuja 10 zahtevnostnih stopenj
za vsak tip problema. To je 70 različnih vrst matematičnih problemov oziroma
zahtevnostnih stopenj.
Zahtevnostne stopnje na vrhu so lažje na dnu pa
težnje.
Takoj ko izberemo vrsto naloge se zahtevnostne
stopnje ustrezno spremenijo.
TEŽAVNOST (DIFFICULTY)
Arith-math-attack
ponuja tri različne težavnostne stopnje. Stopnja 1 (Level 1) je najlažja,
stopnja 3 (level 3) pa najtežja.
Težavnost se
nanaša na hitrost, s katero padajo izstrelki na mesto in večja ko je težavnost,
več točk je možno dobiti. Priporočljivo pa je, da v menijski vrstici, pod
ukazom Options > Expertise nastavimo kategorijo v katero se igralec uvršča.
Za podrobnosti glej OPCIJE.
Z izbiro ustrezne
kategorije lahko naravnamo hitrost bolj učinkovito kot z težavnostjo.
OPCIJE ( OPTIONS)
Arith-math-attack
ponuja več različnih opcij, ki skrbijo za to kako se program obnaša.
·
ZVOK (Sound)
Z klikom zvok vklopimo
ali izklopimo (če je vklopljen je ob Sound
kljukica, če ne, je ni)
·
AVTOMATIČNO POSPEŠEVANJE (Avto Increase)
Omogoča izbiro
avtomatičnih sprememb, ko igralec doseže 80% ali več na posameznih nalogah. Na
izbiro so dane tri opcije:
1. Off (izključi)
Avtomatično pospeševanje
nima vpliva. Program se bo nadaljeval z izbranio vrsto naloge, zahtevnostno
stopnjo in težavnostjo.
2. Auto Increase Problem
(Avtomatično spremeni vrsto naloge)
Če igralec dobi več kot 80% točk,
potem se stopnja zahtevnosti poveča za eno
stopnjo, ko igralec zaključi svojo nagradno stopnjo. Ta opcija
pripomore, da se
igralec ne naveliča prehitro z določeno skupino nalog, če jih že
obvlada. Avto
Increase najprej
spremeni zahtevnostno stopnjo, in ko
igralec doseže najtežjo
zahtevnostno stopnjo, se spremeni vrsta
naloge in zahtevnostna stopnja za
to vrsto
naloge se vrne na najnižjo stopnjo.
3. Auto Increase Difficulty
(avtomatično povečaj težavnost)
Skoraj
identično Auto Increase Problem z to
razliko, da se najprej poveča težavnost. Ko
igralec doseže stopnjo 3(level 3), se poveča zahtevnostna stopnja in naslednjič je
težavnostna stopnja na 1. Tip naloge pa se ne spremeni. Ta
opcija je priporočljiva za urjenje posebnih vrst nalog.
·
KATEGORIJA (Expertise)
Na voljo so tri različne
kategorije. Izbira kategorije ima večji učinek na težavnost igre, kot izbira težavnosti sama. Stopnje:
1. Novice (začetnik,
najlažja kategorija)
2. Intermediate (srednje
težka kategorija)
3. Expert (najtežja
kategorija)
·
ŠTEVILO NALOG (Problem Count)
Na izbiro so dane tri
možnosti. 10, 20 ali 30 nalog.
NASVETI IN NAMIGI
Za
mlajše izberite:
Options > Expertise > Novice
Options > Problem Count > 10
Izberite še primerno vrsto nalog in zahtevnostno
stopnjo.
Za
urjenje posameznega sklopa nalog izberite:
Options > Auto Increase > Difficulty
Če
želite vaditi različne tipe nalog izberite:
Options > Auto Increase > Problems
Kako doseči več točk?
Več točk dosežete pri:
·
višjih zahtevnostnih stopnjah
·
višjih težavnostnih stopnjah
·
višji kategoriji
·
višjem številu nalog
·
čimhitrejšem streljanju na sovražnikove izstrelke