Podroben opis:

 

Igro začnemo tako, da vpišemo ime, pod katerim bi radi igrali, ali pa ga izberemo izberemo iz okenca.

 

 

 

 

 

 

 

      Gumb za vnos novega imena

 

 

 

Igra se prične z sporočilom, da mesto napadajo sovražniki z bombami in pravilni odgovor na zastavljen problem bo sprožil raketo, ki bo uničila sovražnikovo raketo.

Igro začnemo z klikom na gumb start. Igro pa ustavimo z gumbom stop.

Igra poteka tako, da je potrebno pravilno odgovoriti na zastavljen problem, preden bomba pade na mesto. Problem se prikaže na zaslonu, možni odgovori, od katerih je en sam pravilen pa so zapisani na gumbih. Z klikom na gumb z pravilnim odgovorom se sproži granata, ki uniči sovražnikov izstrelek, če pa je odgovor napačen pa sovražnikov izstrelek uniči mesto. Pri napačnem odgovoru pa nam program tudi pove pravilni odgovor.

 

Po uspešno zaključeni obrambni nalogi se za nagrado preselimo na cesto, ki pelje proti mestu, a je polna ovir, ki jih moramo odstraniti.

 

 

 

 

Tudi tu je ključ hitri odgovor na zastavljeno vprašanje. Z avtomobilčkom vozimo po cesti na kateri so prepreke na katerih so možni odgovori problema, ki se nam izpiše na zaslonu.

 

 

 

 

Krmiljenje

Avtomobilček upravljamo z premikanjem miške. Miškino piščico (kurzor) postavimo v sredino steering control area (območje nadzora krmiljenja). Nato z rahlimi premiki miške levo in desno krmilimo avtomobilček. Čim bolj se oddaljimo od središča območja, tem ostrejši zavoj bo avtomobilček napravil.

 

Streljanje

Avtomobilček lahko tudi strelja. Levi gumb miške je namenjen streljanju napačnih odgovorov, desni pa pravilnih.

 

Igra

Ko se igra prične se avtomobilček vozi po cesti, na kateri so pregrade. Te pregrade na poti uničujemo tako da streljamo nanje. Vsaka pravilno odstranjena pregrada nam prinese točke in gorivo za avtomobilček. Vanje pa se seveda ne smemo zaleteti, saj to avtomobilček ustavi, ravno tako upočasni ali ustavi avtomobilček, če zapeljemo iz cestišča na travo.

Sprva je krmiljenje avtomobilčka kar zahtevno, a z malo vaje se tudi avtomobilček obnaša tako, kot si želimo.

 

Točkovanje

Vsaka pravilno odstranjena ovira nam prinese točke ( pravilen odgovor = 10 točk, pravilno odstranjena ovira z napačnim odgovorom = 2 točki in če hočemo odstraniti oviro z nepravilnim odgovorom z gumbom za pravilni odgovor zgubimo 2 točki) in gorivo.

Bonus točke dobi igralec na prehodu iz prve stopnje na drugo in sicer, če na prvi stopnji (obramba mesta) doseže 80% vseh točk ali več.

 

Cilj

Na cilju smo, ko prevozimo 7.5 milj.. Če vam bo uspelo odstraniti čimveč ovir in z avtomobilčkom ostati čimveč na cestišču, boste dosegli tudi ciljno črto.

 

Problems /naloge

 

 

Arith-math-attack ponuja 7 različnih tipov nalog za urjenje matematičnega znanja.

 

·         Numbers / števila

Prepoznavanje števil. Na zaslonu se pojavljajo jabolka. Na spodnjih gumbih so možni odgovori. Z klikom na gumb z pravim številom se sproži izstrelek.

Jabolka so razvrščena v vrstah za lažje prepoznavanje.

Zahtevnostne stopnje: od 5 do 50

·        Patterns / vzorci

Naloga je ugotoviti manjkajočo številko, ki je bodisi na začetku, na sredini, ali na koncu. Mesto označuje vprašaj.  

·        Addition and Substraction / seštevanje in odštevanje

Urjenje v seštevanju in odštevanju z vsotami in razlikami od 8 do 26

·        Multiplication & Division / množenje in deljenje

Učenje in urjenje v množenju in deljenju. Pri izbiri stopnje zahtevnosti imamo na voljo vedno po dve tablice, razen pri najtežji (od 1 do 11)

·        Money / Denar

Štetje denarja, katerega zneski so od 10 do 100

 

   

ZAHTEVNOSTNE STOPNJE (Skills)

 

Arith-math-attack ponuja 10 zahtevnostnih stopenj za vsak tip problema. To je 70 različnih vrst matematičnih problemov oziroma zahtevnostnih stopenj.

Zahtevnostne stopnje na vrhu so lažje na dnu pa težnje.  

Takoj ko izberemo vrsto naloge se zahtevnostne stopnje ustrezno spremenijo.

 

TEŽAVNOST (DIFFICULTY)

 

Arith-math-attack ponuja tri različne težavnostne stopnje. Stopnja 1 (Level 1) je najlažja, stopnja 3 (level 3) pa najtežja.

Težavnost se nanaša na hitrost, s katero padajo izstrelki na mesto in večja ko je težavnost, več točk je možno dobiti. Priporočljivo pa je, da v menijski vrstici, pod ukazom Options > Expertise nastavimo kategorijo v katero se igralec uvršča. Za podrobnosti glej OPCIJE.

Z izbiro ustrezne kategorije lahko naravnamo hitrost bolj učinkovito kot z težavnostjo.

 

OPCIJE ( OPTIONS)

 

Arith-math-attack ponuja več različnih opcij, ki skrbijo za to kako se program obnaša.

 

·        ZVOK (Sound)

Z klikom zvok vklopimo ali izklopimo (če je vklopljen je ob Sound kljukica, če ne, je ni)

·        AVTOMATIČNO POSPEŠEVANJE (Avto Increase)

Omogoča izbiro avtomatičnih sprememb, ko igralec doseže 80% ali več na posameznih nalogah. Na izbiro so dane tri opcije:

1.      Off (izključi)

Avtomatično pospeševanje nima vpliva. Program se bo nadaljeval z izbranio vrsto naloge, zahtevnostno stopnjo in težavnostjo.

      2.   Auto Increase Problem (Avtomatično spremeni vrsto naloge)

            Če igralec dobi več kot 80% točk, potem se stopnja zahtevnosti poveča za eno       

            stopnjo, ko igralec zaključi svojo nagradno stopnjo. Ta opcija pripomore, da se

            igralec ne naveliča prehitro z določeno skupino nalog, če jih že obvlada. Avto             

            Increase najprej spremeni zahtevnostno stopnjo, in ko igralec doseže najtežjo         

            zahtevnostno stopnjo, se spremeni vrsta naloge in zahtevnostna stopnja za to vrsto   

            naloge se vrne na najnižjo stopnjo.

      3.   Auto Increase Difficulty (avtomatično povečaj težavnost)

            Skoraj identično Auto Increase Problem z to razliko, da se najprej poveča težavnost. Ko

igralec doseže stopnjo 3(level 3), se poveča zahtevnostna stopnja in naslednjič je

težavnostna stopnja  na 1. Tip naloge pa se ne spremeni. Ta opcija je priporočljiva za urjenje posebnih vrst nalog.

 

·        KATEGORIJA (Expertise)

Na voljo so tri različne kategorije. Izbira kategorije ima večji učinek na težavnost igre, kot izbira težavnosti sama. Stopnje:

1. Novice (začetnik, najlažja kategorija)

2. Intermediate (srednje težka kategorija)

3. Expert (najtežja kategorija)

 

·        ŠTEVILO NALOG (Problem Count)

Na izbiro so dane tri možnosti. 10, 20 ali 30 nalog.

 

 

 

NASVETI IN NAMIGI

 

 

Za mlajše izberite:

Options > Expertise > Novice

Options > Problem Count > 10

Izberite še primerno vrsto nalog in zahtevnostno stopnjo.

 

Za urjenje posameznega sklopa nalog izberite:

Options > Auto Increase > Difficulty

 

Če želite vaditi različne tipe nalog izberite:

Options > Auto Increase > Problems

 

Kako doseči več točk?

 

Več točk dosežete pri:

·        višjih zahtevnostnih stopnjah

·        višjih težavnostnih stopnjah

·        višji kategoriji

·        višjem številu nalog

·        čimhitrejšem streljanju na sovražnikove izstrelke