ALGEBRA ONE ON ONE
Algebra - One On One je sestavljena iz dveh
različnih iger; Individualne vadbene funkcijske igre in Algebra igre.
Pri uvodnem oknu kliknemo Continue / nadaljuj (oz. če imate kupljeno verzijo v prvo okence
vpišite registrsko številko, ki ste jo dobili pri nakupu.).
Odpre se okno, z dvema okencema (vpisno vrstico in
Imensko okno). V vpisno vrstico
vpišemo ime, pod katerim želimo igrati, ali pa ga izberemo iz Imenskega okna(potrdimo z dvema hitrima
klikoma) in tako se preselimo v igro. V igralnem oknu je v levem kotu zgoraj
gumb START. za pričetek igre kliknemo
nanj. Vendar pa, preden začnemo, je priporočljivo, da nastavimo kakšno igro bi
radi igrali.
Igralno okno ima v levem zgornjem kotu okvirček START roza barve. Z klikom nanj pričnemo
igro, med igro pa se spremeni v NEXT
PROBLEM / Naslednja naloga.
Vsakič, ko nanj kliknemo, program zastavi novo nalogo.
Nastavitve izberemo iz menijske vrstice.
·
STOPNJA (Level)
·
Individual
Function Practise Game / Igra za vadenje posameznih funkcij
Izbiramo med vrstami funkcij (enačb), ki jih želimo vaditi.
·
Algebra
Game / Igra z različnimi funkcijami
Na tej stopnji pa
izbiramo med vajami ene, dveh, pa tja do 21 različnih vrst funkcij (enačb).
·
NAČIN IGRANJA (Ways To Play)
Vsaka od obeh stopenj nam vedno ponudi vsaj dve
različici načina igranja.
·
Calculate
Value / Izračunaj vrednost
Ta način igranja je
najlažji. Program poda vrednosti dveh spremenljivk ( x in y) in enačbo, ki jo
je potrebno rešiti.
·
Choose
formula / Izberi formulo
Ta izbira je možna le
pri izbiri Algebra Game . Potrebno je
ugotoviti katera formula od petih danih je pravilna.
Program poda več
različnih več različnih vrednosti za x in y
in odgovore za vsako vrednost (z). Podanih je tudi 5 enačb, in naloga
igralca je, da ugotovi katera od danih enačb je bila uporabljena. Odgovor se
potrdi z klikom na pravilno enačbo.
·
Figure
Formula and Calcuate / Ugotovi pravilno formula in izračunaj
Potrebno je ugotoviti
katera formula je uporabljena in tudi njeno rešitev.
Podane so vrednosti za x
in y in vse, razen ene, rešitve za (z). Naloga igralca je, da ugotovi kakšna
formula daje dane rezultate in izračuna vrednost neznane rešitve, ki je
označena z vprašajem (?). Možne rešitve so podane na gumbih. Z klikom na gumb potrdimo izbrano rešitev.
Če se igralec predolgo
'obotavlja' mu program ponudi Hint /
namig.
·
OPCIJE (Options)
Izbiramo med tremi različnimi opcijami
·
Ten
Problem Game / Igra desetih nalog
·
A Time
Trial Game / Časovno omejena igra
·
One On
One / Eden na enega
Igra za dva igralca.
Prvi igralec je imenovan P (P je tudi njegova prijavna tipka), drugi pa Q (Q je njegova prijavna
tipka). Ko se prikaže zastavljena naloga se možnost za točko odpre prvemu
igralcu, ki se prijavi. Ko se igralec prijavi ima na voljo določen čas za
odgovor, če v tem času ne odgovori, ali pa je njegov odgovor napačen, dobi
priložnost za odgovor drugi igralec. Seveda se mora tudi drugi igralec
prijaviti k odgovoru. Z prijavo dobi tudi 'ukraden' soigralčev čas.
Ponujena je tudi možnost
Skip problem / Preskoči nalogo, za
primer, če igralca ne poznata odgovora na vprašanje. Če izbereta to možnost se
prikaže pravilni rezultat in možnost za novo nalogo.
·
TOČKOVANJE
Vsak pravilen odgovor
prinese 1 točko, vsak napačen pa jo
odvzame. Zmaga tisti tekmovalec, ki prvi nabere 5 točk.
·
Help / pomoč
·
Exit /
izhod
Še nekaj o:
·
Točkovanju
Ker je One On One igra se seveda točkuje. Vsaka
zastavljena naloga je vredna 100
točk + časovni bonus.
Time
Bonus/ Časovni bonus: Začne se pri 25 in se skozi igro zmanjšuje.
Čimhitreje odgovorimo, tem manjša je izguba časovnega bonusa.
Če je odgovor na zastavljeno nalogo pravilen se
čez igralno okno z velikimi rdečimi črkami izpiše CORRECT! (Pravilno) in
računalnik igralca pohvali. Če pa je odgovor napačen pa se čez izbrani
nepravilni odgovor izriše križec in računalnik 'zajamra' ''oh'' . To ponovi za
vsak napačen odgovor dokler ni izbran prvilni. Seveda pa nepravilni odgovor
stane točke. Z vsakim nepravilnim odgovorom se točke prepolovijo in časovni
bonus se postavi na ničlo.
·
Uvrstitvah
Po vsaki igri se igralec
na podlagi doseženih točk uvrstiv eno kategorij, ki so:
0 NOVICE / NOVINEC
800 LEARNER / UČENEC
900 VETERAN / VETERAN
1000 CALCULATOR / KALKULATOR
1100 MATH PRO / MATEMATIČNI PROFESIONALEC
1150 MATH WHIZ / MATEMATIČNI ČAROVNIK
1200 MATH GENIUS / MATEMATIČNI GENIJ
1230 EINSTEIN / EINSTEIN
Igralec
še dobi uvrstitev za povprečno število doseženih točk za vsak level igre. Če je
odigranih več kot 10 iger, program uporabi le rezultate zadnjih desetih iger za
izračun povprečja.
SLOVARČEK:
·
DROP
REMINDER / ignoriraj ostanek
Kadar program od nas
zahteva rezultat deljenja z drop
reminderjem, pomeni, da moramo ignorirati ostanek deljenja.
Primer: 13 / 6 je 2 z ostankom 1. Če torej zanemarimo ostanek nam ostane 2
in 2 je tudi rezultat.
·
Kako naprej?
Ko se stopnja zaključi
in je igralec uvrščen v kategorijo imamo možnost izbirati, kako nadaljevati. Ti
dve možnosti sta:
1.
Gumb Play the same game
again / igraj še enkrat isto igro
2.
Advance to the next
recommended game / nadaljuj v naslednjo predlagano igro