ALGEBRA ONE ON ONE

 

Algebra - One On One je sestavljena iz dveh različnih iger; Individualne vadbene funkcijske igre in Algebra igre.

 

 

Pri uvodnem oknu kliknemo Continue / nadaljuj (oz. če imate kupljeno verzijo v prvo okence vpišite registrsko številko, ki ste jo dobili pri nakupu.).

 

Odpre se okno, z dvema okencema (vpisno vrstico in Imensko okno). V vpisno vrstico vpišemo ime, pod katerim želimo igrati, ali pa ga izberemo iz Imenskega okna(potrdimo z dvema hitrima klikoma) in tako se preselimo v igro. V igralnem oknu je v levem kotu zgoraj gumb START. za pričetek igre kliknemo nanj. Vendar pa, preden začnemo, je priporočljivo, da nastavimo kakšno igro bi radi igrali.

 

Igralno okno ima v levem zgornjem kotu okvirček START roza barve. Z klikom nanj pričnemo igro, med igro pa se spremeni v NEXT PROBLEM / Naslednja naloga. Vsakič, ko nanj kliknemo, program zastavi novo nalogo.

 

Nastavitve izberemo iz menijske vrstice.

 

MENIJSKA VRSTICA

 

·        STOPNJA (Level)

·        Individual Function Practise Game / Igra za vadenje posameznih funkcij

 

           Izbiramo med vrstami funkcij (enačb), ki jih želimo vaditi.

 

·        Algebra Game / Igra z različnimi funkcijami

Na tej stopnji pa izbiramo med vajami ene, dveh, pa tja do 21 različnih vrst funkcij (enačb).

 

·        NAČIN IGRANJA (Ways To Play)

 

Vsaka od obeh stopenj nam vedno ponudi vsaj dve različici načina igranja.

·        Calculate Value / Izračunaj vrednost

Ta način igranja je najlažji. Program poda vrednosti dveh spremenljivk ( x in y) in enačbo, ki jo je potrebno rešiti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·        Choose formula / Izberi formulo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ta izbira je možna le pri izbiri Algebra Game . Potrebno je ugotoviti katera formula od petih danih je pravilna.

Program poda več različnih več različnih vrednosti za x in y  in odgovore za vsako vrednost (z). Podanih je tudi 5 enačb, in naloga igralca je, da ugotovi katera od danih enačb je bila uporabljena. Odgovor se potrdi z klikom na pravilno enačbo.

 

·        Figure Formula and Calcuate / Ugotovi pravilno formula in izračunaj

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Potrebno je ugotoviti katera formula je uporabljena in tudi njeno rešitev.

Podane so vrednosti za x in y in vse, razen ene, rešitve za (z). Naloga igralca je, da ugotovi kakšna formula daje dane rezultate in izračuna vrednost neznane rešitve, ki je označena z vprašajem (?). Možne rešitve so podane na gumbih. Z  klikom na gumb potrdimo izbrano rešitev.

Če se igralec predolgo 'obotavlja' mu program ponudi Hint / namig.

 

·        OPCIJE (Options)

 

Izbiramo med tremi različnimi opcijami

·        Ten Problem Game / Igra desetih nalog

·        A Time Trial Game / Časovno omejena igra

·        One On One / Eden na enega

 

Igra za dva igralca. Prvi igralec je imenovan P (P  je tudi njegova prijavna tipka), drugi pa Q  (Q  je njegova prijavna tipka). Ko se prikaže zastavljena naloga se možnost za točko odpre prvemu igralcu, ki se prijavi. Ko se igralec prijavi ima na voljo določen čas za odgovor, če v tem času ne odgovori, ali pa je njegov odgovor napačen, dobi priložnost za odgovor drugi igralec. Seveda se mora tudi drugi igralec prijaviti k odgovoru. Z prijavo dobi tudi 'ukraden' soigralčev čas.

Ponujena je tudi možnost Skip problem / Preskoči nalogo, za primer, če igralca ne poznata odgovora na vprašanje. Če izbereta to možnost se prikaže pravilni rezultat in možnost za novo nalogo.

 

·        TOČKOVANJE

Vsak pravilen odgovor prinese 1 točko, vsak napačen pa jo odvzame. Zmaga tisti tekmovalec, ki prvi nabere 5 točk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·        Help / pomoč

 

·        Exit / izhod

 

Še nekaj o:

 

·        Točkovanju

Ker je One On One igra se seveda točkuje. Vsaka zastavljena naloga je vredna 100 točk + časovni bonus.

Time Bonus/ Časovni bonus: Začne se pri 25 in se skozi igro zmanjšuje. Čimhitreje odgovorimo, tem manjša je izguba časovnega bonusa.

Če je odgovor na zastavljeno nalogo pravilen se čez igralno okno z velikimi rdečimi črkami izpiše CORRECT! (Pravilno) in računalnik igralca pohvali. Če pa je odgovor napačen pa se čez izbrani nepravilni odgovor izriše križec in računalnik 'zajamra' ''oh'' . To ponovi za vsak napačen odgovor dokler ni izbran prvilni. Seveda pa nepravilni odgovor stane točke. Z vsakim nepravilnim odgovorom se točke prepolovijo in časovni bonus se postavi na ničlo.

 

·        Uvrstitvah

 

Po vsaki igri se igralec na podlagi doseženih točk uvrstiv eno kategorij, ki so:

0        NOVICE / NOVINEC

800    LEARNER / UČENEC

900    VETERAN / VETERAN

1000  CALCULATOR / KALKULATOR

1100  MATH PRO / MATEMATIČNI PROFESIONALEC

1150  MATH WHIZ / MATEMATIČNI ČAROVNIK

1200  MATH GENIUS / MATEMATIČNI GENIJ

1230  EINSTEIN / EINSTEIN

 

Igralec še dobi uvrstitev za povprečno število doseženih točk za vsak level igre. Če je odigranih več kot 10 iger, program uporabi le rezultate zadnjih desetih iger za izračun povprečja.

 

 

SLOVARČEK:

 

·        DROP REMINDER / ignoriraj ostanek

Kadar program od nas zahteva rezultat deljenja z drop reminderjem, pomeni, da moramo ignorirati ostanek deljenja.

 

Primer: 13 / 6 je 2 z ostankom 1. Če torej zanemarimo ostanek nam ostane 2 in 2 je tudi rezultat.

 

 

·        Kako naprej?

Ko se stopnja zaključi in je igralec uvrščen v kategorijo imamo možnost izbirati, kako nadaljevati. Ti dve možnosti sta:

 

1.      Gumb Play the same game again / igraj še enkrat isto igro

2.      Advance to the next recommended game / nadaljuj v naslednjo predlagano igro