Adventure math

 

Program se zažene v DOS-ovi konzoli. V prvem meniju nas vpraša za nekaj enostavnih nastavitev o strojni opremi računalnika. V naslednjem meniju izberemo katero računsko operacijo bomo utrjevali. Na voljo imamo seštevanje in odštevanje. Pomoč žal v testni verziji ni na voljo.

Ko izberemo računsko operacijo, ki jo želimo utrjevati, moramo najprej vpisati svoje ime, nato pa še težavnostno stopnjo od 1 do 10.

Račun je prikazan v stolpcu, ki je lepo grafično okrašen. Pod izrazom se sproti izpisuje število pravilno rešenih računov. Ko pravilno izračunamo 10 računov, zaključimo izbrano stopnjo in lahko rezultate natisnemo. Izpiše se število vseh računov in število pravilno rešenih računov.  Če več kot 10 računov izračunamo narobe, nas postavi na začetek programa. Če stopnjo uspešno zaključimo imamo na voljo še nagradno igro, ki pa je precej zahtevna.