Kratek opis:
Program ACE DETECTIVE
je miselna igra. Opisana verzija programa je demo in je zelo okrnjena. Že v
demo verziji pa se vidi kakšna igra je Ace detective in večino njenih
lastnosti.
Ace detectiv je
detektivska igra. Igralec ali igralka mora na podlagi dobljenih dokazov, najti
osumljenca, predložiti dokaze o njegovem zločinu in dobiti nalog za aretacijo.
Ko igralec vse to naredi se zaslišijo policijske sirene in zločinca aretirajo.
Tako igralec dobit točko!
Primeri se po
težavnosti stopnjujejo! Igra ima tri težavnostne stopnje in na vsaki stopnji po
20 primerov (v demo verziji samo en primer na najlažji stopnji). Začetna in
najlažja stopnja je ROOKIE –začetnik, stopnja vsebuje 20 lahkih primerov, druga
stopnja je DETECTIVE in je težja in prav tako vsebuje 20 primerov, tretja in
najtežja stopnja pa je ACE DETECTIVE, tudi ta vsebuje 20 teških primerov.
S tem ko izbiramo
težje stopnje se v primerih povečuje število osumljencev, iz bol zathevnih
poročil, moramo izluščiti bol skrite podatke.
Program omogoča tudi
da igralec same naredi igro po svojem okusu, sam lahko napiše scenarij,
poročila, namige, opise osumljencev itd. Te igre potem lahko rešujejo drugi
igralci! Igralec lahko kasneje tudi popravi in dopolni svojo igro, tako da je
ves čas zanimiva.
O IGRI:
Ace Detective je igra
primerna za otroke, ki že znajo angleško in se hočejo naučiti razumevanja besed
in povezovanja besev v logične stavke in iz njih izbrati bistvo. Bistvo igre
je, da igralec razume vsebino poročil in iz teh poročil poveže določene
zaključke!
Police Report – Policijsko poročilo vsebuje podatke, ki jih je navedla
policija, v igri, ki jo vsebuje demo program je to opis zločina, imenovanje
kraja in časa zločina in podobno!
Crime Scene –
Ogled kraja dogodka. Tu se lahko pogovorimo z oškodovancem in policijskim
načelnikom. Od obeh igralec dobi izjave, ki vsebujejo dejstva, ki so ključna za
rešitev primera! razumevanje teh poročil je za rešitev primera zelo pomembno,
saj ce igralec pomeša dejstva in vloge posameznih osebkov ali krajev v igri, bo
narobe sklepal in tako osumil napačnega osumljenca!
Phone – v tej
rubriki lahko igralec uporabi telefon in tako pokliče osumljence, bolnice,
policijo ali kogarkoli se mu zdi potrebno za rešitev primera. Če pogovor uspe
(če klicana številka nima veze z reševanjem primera, računalnik izpise da je
bila številka odklopljena ali pa da je zasedena), se izpiše vsebina pogovora,
ponavadi tisto, kar je za nas pomembno!
Mug Shots – Tu
dobimo podatke o osumljencih. V demu primeru so ti podatki precej neuporabni,
morada pa pridejo prav kasneje v igri. Ko moramo izbirati med več osumljenci in
so tudi njihovi opisi bol podrobni.
Notes – tu se
dogaja bistvo igre! Igralec mora iz dobljenih poročil izluščiti bistvo in ga
opisati v v najmanj eni in največ treh besedah! Tako naprimer leho določi
motiv, iz enega od poročil, za katerega
misli da vsebuje motiv, izbere eno do tri besede in jih klikne, v vrstici pod
Motive: se izpišejo te besede!
Enako naredimo za Opportunity (dokaz da je osumljenec imel priložnost,
da izvrši zločin) in means (sredstva s katerimi je osumljenec zločin opravil)!
Če igralec meni da v poročilu ni vseh
podatkov oziroma besed ki jih potrebuje za izpolnitev rubrike, klikne na Next
Clue in izpiše se mu naslednje poročilo. Več poročil ko igralec pridobi, več
možnosti in izbire ima da pride zločinu do dna. Ko igralec konča z vnašanjem
podatkov klikne na done.
Warrant – ko
imamo zbrane vse dokaze in smo izpolnili zapisnike, se lahko odpravimo ki
sodniku. Ta nam bo če imamo vse izpolnjeno pravilno izdal nalog za aretacjo in
s tem je naša naloga opravljena!
Če igralec ne izpolni vseh polj pravilno, sodnik ne odobri naloga in
igralec mora popraviti napako. To ni teško saj točno ve kje je naredil napako.
Ko napako odpravi se vrne k sodniku in še enkrat prosi za nalog!