Podroben opis:

 

 

Ko poženemo program se odpre okno v katerem so navovila za registracijo. Če imate kupljeno verzijo, potem v okvirček zapišite registrsko kodo, ki ste jo prejeli ob nakupu, drugače, pa kliknite CONTINUE.

 

Odpre se vpisno okno. V zgorjno – vpisno vrstico vpišete vaše ime, oz. ime, pod katerim bi radi igrali igro, če pa je ime že vpisano pa ga izberite z hitrim dvojnim klikom na izbrano ime.

 

 

 

 

Izbiro potrdite z pritiskom na gumb OK.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ko je ime izbrano in potrjeno, se odpre igralno okno. V zgornjem levem kotu je gumb škrlatne barve, nad katerim je napis Start / začni. S klikom nanj se igra prične. Vendar je priporočljvo, da preden začnete z igro, nastavite kaj bi radi vadili. Tovrstne nastavitve najdemo v menijski vrstici igralnega okna.

 

Igra poteka tako, da je potrebno na zastavljeno uprašanje odgovoriti bodisi s klikom v okvirček pred pravilnim odgovorom, bodisi s klikom na gumb s številko s pravilnim odgovorom. Če je odgovor pravilen, se čez igralno okno izpiše CORRECT!!, če pa je napačen, računalnih spusti  razočaran 'oh'. Napačen odgovor  se prečrta, in odgovarja se toliko časa, da odgovor ni pravilen. To pa igralca stane točke. Za podrobnosti glej Točkovanje.

 

MENIJSKA VRSTICA:

 

·        LEVEL / STOPNJA

S klikom na to izbiro lahko izbiramo med naslednjimi možnostmi:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

level one

določi števila – z namigi

level two

določi števila – brez namigov

level three

števila 1 do 10 tekstna naloga – z namigi

level four

števila 1 do 10 tekstna naloga – brez namigov

level five

števila 1 do 25 tekstna naloga – z namigi

level six

števila 1 do 25 tekstna naloga – brez namigov

level seven

števila 1 do 100 tekstna naloga – z namigi

level eight

števila 1 do 100 tekstna naloga – brez namigov

level nine

števila 1 do 100 tekstna naloga – vstavi manjkajoče besede

 

 

 

 

 

 

 

Z NAMIGI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BREZ NAMIGOV

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·        OPTIONS / OPCIJE

 

Izbiramo med tremi različnimi opcijami

·      Ten Problem Game / Igra desetih nalog

·      A Time Trial Game / Časovno omejena igra

·      One On One / Eden na enega

 

 

 

Igra za dva igralca. Prvi igralec je imenovan P (P  je tudi njegova prijavna tipka), drugi pa Q  (Q  je njegova prijavna tipka). Ko se prikaže zastavljena naloga se možnost za točko odpre prvemu igralcu, ki se prijavi.

 

 

 

 

Ko se igralec prijavi ima na voljo določen čas za odgovor, če v tem času ne odgovori, ali pa je njegov odgovor napačen, dobi priložnost za odgovor drugi igralec. Seveda se mora tudi drugi igralec prijaviti k odgovoru. Z prijavo dobi tudi 'ukraden' soigralčev čas.

Ponujena je tudi možnost Skip problem / Preskoči nalogo, za primer, če igralca ne poznata odgovora na vprašanje. Če izbereta to možnost se prikaže pravilni rezultat in možnost za novo nalogo.

           

            Vsak pravilen odgovor prinese 1 točko, vsak napačen pa jo odvzame. Zmaga tisti tekmovalec, ki prvi nabere 5 točk. 

 

·        SETTINGS / NASTAVITVE

 

·       Sound / zvok

            Zvok lahko vključimo (on) ali izključimo (off). Vključena je tista izbira, ki ima kljukico

·      Flask Graphics / grafika bobna

Igralni boben iz katerega skačejo številke je mogoče tudi izbrisati oziroma izklopiti in igra poteka brez njega. Nima pa ta izbira nobenega vpliva na točkovanje, je le zgolj estetski dodatek.

 

·        HELP / POMOČ

 

·        EXIT / IZHOD

 

 

Še nekaj o:

 

·        TOČKOVANJU

 

Vsak problem je vreden 100 točk + časovni bonus. Časovni bonus teče vsakič ko se igralec 'spoprime' z novim problemov. Začne se pri 25 in se zmanjšuje, dokler igralec ne izbere pravilnega odgovora. Če pa igralec izbere napačen odgovor se bonus postavi na 0 in točke se prepolovijo. Tudi možnost namig / Hint 'zbije' časovni bonus na 0.

Še en bonus si lahko igralec prisluži, če v časovno omejeni igri ne izbere možnosti Hint (namig). Ta bonus je vreden 20 odstotkov doseženih točk.

 

·        UVRSTITVAH

 

Po vsaki igri se igralec na podlagi doseženih točk uvrstiv eno kategorij, ki so:

0        NOVICE / NOVINEC

800    LEARNER / UČENEC

900    VETERAN / VETERAN

1000  CALCULATOR / KALKULATOR

1100  MATH PRO / MATEMATIČNI PROFESIONALEC

1150  MATH WHIZ / MATEMATIČNI ČAROVNIK

1200  MATH GENIUS / MATEMATIČNI GENIJ

1230  EINSTEIN / EINSTEIN

 

Igralec še dobi uvrstitev za povprečno število doseženih točk za vsak level igre. Če je odigranih več kot 10 iger, program uporabi le rezultate zadnjih desetih iger za izračun povprečja.

 

·        Kako naprej?

Ko se stopnja zaključi in je igralec uvrščen v kategorijo imamo možnost izbirati, kako nadaljevati. Ti dve možnosti sta:

 

1.      Gumb Play the same game again / igraj še enkrat isto igro

2.      Advance to the next recommended game / nadaljuj v naslednjo predlagano igro

 

SLOVARČEK:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·        COMPOSITE NUMBERS / SESTAVLJENA ŠTEVILA

So tista števila, ki so niso deljiva LE sama s sabo in z 1, ampak tudi druga števila jih delijo. Sestavljena so iz vse nepraštevil, razen 1.

4, 6, 8, 9, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 25, 26, 28, 30, 32, 33, 34, 35, itd.

 

·        CONSECUTIVE NUBERS / ZAPOREDNA ŠTEVILA

Zaporedna števila so tista števila, ki si sledijo v zaporedju.

Zaporedna števna števila so: 2, 3, 4

Zaporedna soda števila so: 2, 4, 6

Zaporedna  števila kvadratov so: 1, 4, 9, 16

 

·        COUNTING NUMBERS / NARAVNA ŠTEVILA

      Naravna števila; začno se z 1 in se nadaljujejo v neskončnost

 

·        CUBES / KUBI

Kubi so product števila, trikrat pomnoženega samega s seboj.

3x3x3 = 27

Kubi 99 so: 1, 8, 27, 64

 

·        DISTANCE / RAZDALJA

Razdalja je število enot, ki so med dvemi števili. Razdalja je vedno pozitivna.

Število štiri je tako oddaljeno za dve od dve in za dve od šest.

      

·        EVEN NUMBERS / SODA ŠTEVILA

Soda števila so tista, ki so dljiva z številom dve. To so npr.: , 2, 4, 6, 8, 10, 12, 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26, 28, 30, 32, 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48,50,52,etc.

 

·        FACTORS / DELJITELJI

Delitelji števila so tiste cifre, ki delijo število. Npr. delitelji 6 so 1, 2, 3, 6. Delitelji števila 12 so 1, 2, 4, 6, 12.

 

·        NON-CONSECUTIVE NUMBERS / NEZEPOREDNA ŠTEVILA

Nezaporedna števila so tista, ki si ne sledijo v nekem zaporedju. Npr. 1, 3, 9

 

·        NON_PRIME NUMBERS / NEPRAŠTEVILA

Vsa tista števila, ki niso praštevila. Nepraštevila do 99:

      1, 4, 6, 8, 9, 10, 12, 14, 15, 16, 18, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28, 30, 32, 33, 34, 35, 36, 38, 39, 40, 42, 44, 45, 46, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 55, 56, 57, 58, 60, 62, 63, 64, 65, 66, 68, 69, 70, 72, 74, 75, 76, 77, 78, 80, 81, 82, 84, 85, 86, 87, 88, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 98, 99

 

·        ODD NUMBERS / LIHA ŠTEVILA

So števila, ki jih število 2 ne deli. To so npr. 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13,15 , 17, 19, 21, 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 39, 41, 43, 45, 47, 49, etc.

 

·        ONE DIGIT NUMBERS / ŠTEVILA Z ENO ŠTEVKO

npr.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

 

·        PRIME NUMBERS / PRAŠTEVILA

Praštevila imajo natanko dva delitelja. Z izjemo številke 1 so deljive le s samim seboj in z enaPraštevila do 99:

2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67, 71, 73, 79, 83, 89, 97

 

·        PRODUKT / PRODUKT

Je število, ki je rezultat zmnožka dveh števil.

 

·        REMNDER AFTER DIVISION / OSTANEK PRI DELJENJU

Ostanek pri deljenju : Npr: Če 5 delimo z 2 (), je rezultat 2; ostanek je 1. Če 6 delimo z 2 () je rezultat 3; ostanek je 0.

 

·        SQUARE NUMBERS / KVADRATNA ŠTEVILA

Kvadratno število je produkt števila pomnoženega s samimseboj.

      Kvadrat števila 5 je 25 ().

      Kvadrati do 99 so: 1, 4, 9, 16, 25, 36, 49, 64, 81

 

·        TWO-DIGIT NUMBERS / DVOMESTNA ŠTEVILA

Dvomestna števila so števila z več kot eno števko (10, 11, 12, 13, 14, ...,99).

 

NASVETI :

 

  1. Prepričajte se, da naloge razumete, ne učite se jih 'napamet'. Če ne razumete, prosite koga za pomoč. Dobro preglejte slovarček, za morebitne besede, ki so vam tuje.
  2. Bodite pripravljeni na nove izzive. Če vam stopnja postane prelahka, iz menijske vrstice izberte višjo.
  3. Preučite naslednja števila:

1.           Prvo število naravnih števil.

2.           Prvo praštevilo.

3.           Prvo liho praštevilo.

4.           Prvo sestavljeno število.

5.           Prvo število z točno štirimi delitelji. To so 1, 2, 3, in 6.

6.           Največje praštevilo z eno števko.

7.           Prvi kub praštevila.

8.           Največje število z eno samo števko.

9.           Prvo število z dvema števkama ( prvo dvomestno število).

10.       Prvo število z šestimi delitelji. Ti so 1, 2, 3, 4, 6, 12.

11.       Prvi kvadrat sestavljenega števila

12.       Prvo število, ki je  tromestnega števila (to je  števila 100)

13.       Prvo število z 8 delitelji. Ti so: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 12, in 24.

14.       Kvadrat praštevila P, ko je P večje od tri. (52 =25).

15.       Prvi kub lihega števila ( 3 je liho število, 33 = .

16.       Prvo število, ki je  tromestnega števila.

17.       Prvo število, ki je peta potenca praštevila (25=).

18.       Prvo število, ki ima 10 deliteljev. Ti so 1, 2, 3, 4, 6, 8, 12 , 24, in 48.

19.       Prva števka, ki je natanko  tromestnega števila (50 =  od 100).

20.       Prva šesta potenca praštevila. (26 = ).

 

4.      Z prijatelji igrajte izmenično. Tekmovanje naredi igro bolj zabavno.

5.      Ne obupajte. Tudi pri matematiki 'vaja del mojstra'. Vaš rezultat bi se moral moral poboljšati po nekaj urah igre.

6.      Izberite 'Time trial' / časovno omejeno igro. Nastavitev za to najdete v menijski vrstici, v Options / opcije.