Ko program zaženemo, se nam najprej odpre nekaj začetnih strani, nato pa nas vrže v prvo stopnjo. Pokaže se nam mrčes na katerih so napisani računi. Račun vsebuje neznanko a, na igralcu pa je, da ta a ugotovi. Odspodaj so podane možnosti pravilnih rezultatov, ki pa jih je v vsaki stopnji več. Najprej moramo z miško klikniti na tisti rezultat, ki mislimo,da je pravilen, nato pa še na tisti mrčes, ki nosi ta račun. Če smo pravilno izračunali, bo žaba pojedla ta mrčes in mi bomo pridobili dodatnih pet točk.

 

 

 

 

 

 

Pri narobe izračunanem računu se nam odbijejo tri točke. Da lahko gremo v naslednjo stopnjo moremo zbrati dovolj veliko število točk, če jih ne zberemo ponavljamo stopnjo. Ob strani nam med igro kaže število točk, ki jih imamo in čas, ki nam je še preostal. Na koncu vsake stopnje nam se na krogih pokaže število točk, ki smo jih zbrali, dodaten čas in skupno število točk. Če smo bili dovolj dobri in smo  zbrali veliko točk, se lahko vpišemo na lestvico najboljših igralcev.

 

Pomagamo si lahko s pomočjo, ki pa je v angleščini.