Podroben opis: Found how je matematična igra, katere cilj je izračunati številko, ki je najbližja dani številki, s pomočjo 6 danih parametrov.

Kako igramo? Ko začnemo z računanjem, se nam bo dana številka ('target number') pokazala v zgornjem desnem kotu v kvadratu. Pod to številko pa je še 6 števil, ki jih imenujemo parametri ('tools). Prva 4 števila so med 1 in 9, zadnji dve pa so 25, 50 ali 75. Dane računske operacije so plus (+), minus (-), krat (x) in deljeno(/). Vsako številko lahko uporabimo samo enkrat.

Ko uporabimo dve številki (parametra) z računsko operacijo, bomo dobili še eno številko. Če se

 

odločimo, da bomo to število shranili, kliknemo na tipko 'store'                 , če pa želimo izbrisati

 


zadnji izračun, kliknemo tipko 'undo'               . Če novo  številko, ki smo jo dobili pri izračunu  z dvema podanima, shranimo, lahko le to uporabimo, pri ponovnem računanju. Če se danemu številu, ki je zapisana v zgornjem desnem kotu, ne moremo približati in želimo poskusiti znova, moramo klikniti

 


tipko 'clear'                  , če pa mislimo, da smo se danemu številu dovolj približali in mislimo, da smo

 


našli pravo število, kliknemo tipko 'found'                   . Izbiramo lahko med 90/60/45 (easy = lahek / medium = srednji / hard = težak) sekundami, v okviru katerih moramo najdi čim boljši približek danemu številu.  Če kliknemo tipko 'found' ali se nam čas izteče, nam bo računalnik sam izračunal rezultat.

 

Prvi primer izračunavanja točk je osnovni rezultat ('main score'): Če najdemo število, ki je čim bližje danemu številu s pomočjo danih parametrov, bomo dobili 100 točk. Če se danemu številu priblžamo za ± 1, bomo dobili 90 točk itd.

Primer: dano število = 397;  

i)                    naš rezultat: 397 ---- rezultat: 100 točk;

ii)                   naš rezultat: 396 ali 398 ---- rezultat: 90 točk;

iii)                 naš rezultat: 395 ali 399 ---- rezultat: 80 točk;

 

Drugi primer izračunavanja točk je časovni rezultat ('time score'). Prej, ko bomo našli rešitev, več točk bomo dobili. 'Time Score' = preostale sekunde * stopnja zahtevnosti

Primer: če najdemo rešitev v zadnjih 25 sekundah;

i)                    Time Score = 25 * 1 = 25 točk za lahek nivo;

ii)                   Time Score = 25 * 2 = 50 točk za srednji nivo;

iii)                 Time Score = 25 * 3 = 75 točk za težak nivo;

 

Tretji način izračunavanja točk pa je napačen rezultat ('faulty score). Če kliknemo tipko 'undo', bomo izgubili 2 točki za lahek nivo, 4 točke za srednji nivo in 6 točk za težak nivo. Če pa kliknemo tipko 'clear', bomo izgubili 5 točk za lahek nivo, 10 točk za srednji nivo in 15 točk za težak nivo.

 

Če bo naš rezultat večji od nič za vsako igro, bomo dobili dodatno možnost za igro in pridobivanje točk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ti sedaj vidimo, kako izgleda program found how. Kot smo že prej povedali, je podana številka zapisana v zgornjem desnem kotu (trenutno je to število 953). Pod tem številom vidimo tudi 6 parametrov (trenutno so to števila 5, 3, 9, 8, 25 in 50). Ko izberemo eno od parametrov, se nam ta izpiše namesto op1 in op2. Ko izberemo računsko operacijo, se nam le ta izpiše namesto op. Na spodnji desni strani so tipke 'undo', 'clear', 'store' in 'found', njihove funkcije pa so bile opisane že prej.

 

Izbiramo lahko tudi med naslednjimi lastnostmi:

-          zahtevnost

-          vaja ali igra

-          vklop / izklop glasnosti