ŽABEC - NetLogo
model
KAJ JE TO? ----------- Ta igra je osnovana na klasični
arkadni igri Žabec. Bistvo igre je prepeljati žabo iz dna okna, preko
prometa in reke do varnega področja na vrhu okna.
V igri obstajata dve glavni prepreki, ki ju je
potrebno premagati in sicer gosto prometna cesta ter reka. Po cesti se z različnimi hitrostmi premikajo avtomobili in tovornjaki, ki lahko povozijo žabca.
Ko uspeš prečkati gosto prometno cesto, moraš
prečkati še deročo reko ne da bi padel vanjo. V kolikor žabec pade v reko
izgubi življenje, zato je edina možnost za varno prečkanje reke, da se
proti varnemu območju premikaš na dva kombinirana načina. Žabca moraš
prepeljati preko reke tako, da skačeš na plavajoča debla oziroma skočiš na
hrbet plavajočim želvam v reki.
Pri prečkanju reke moraš paziti, da te med jezdenjem na želvjem hrbtu le te ne prepeljejo preko
roba okna. Dodatna nevarnost, ki pa grozi v kasnejših nivojih, pa je, da
se nekatere izmed želv tudi potopijo pod vodo – v primeru, da jezdiš ravno
na taki želvi se bo ob potopu želve žabec utopil. Zadnjo nevarnost pa
predstavlja dodeljeni čas, ki zahteva, da je potrebno nivo zaključiti pred
iztekom določenega časa.
NAVODILA: -------------
Gumbi: - NOVA IGRA pripravi igro z začetnimi
nastavitvami - IGRAJ začne z igro - nadzorni gumbi (NAPREJ, NAZAJ,
LEVO, DESNO) premikajo žabca v želeno smer
Prikazi: - ŠT. ŽABJIH ŽIVLJENJ prikazuje
ostanek žabjih življenj - NIVO prikazuje trenutni nivo - PREOSTALI
ČAS prikazuje preostanek časa - ŠT. ŽABJIH SKOKOV prikazuje koliko
skokov je že opravil žabec
Drsniki: ŠTEVILO
ŽIVLJENJ prikazuje s koliko žabjimi življenji boš začel igro ČAS
prikazuje koliko časa boš imel na razpolago za igro ZAČETNI NIVO
prikazuje na katerem nivoju boš začel z igro
Legenda: - Zelena žaba: to si ti. -
Tovornjak: Predstavlja tovornjak. Običajno so zelo počasni vendar se jim
za vsako ceno izogibaj. - Avtomobil: Predstavlja avtomobil. So zelo
hitri zato se jim spretno izogibaj. - Rjavi pravokotniki: Predstavljajo
debla. Žabca moraš spraviti na debla v kolikor želiš prečkati reko. -
Želva: To je želva. Bistvo je, da skočiš na želvji hrbet – izogibaj se
želv, ki se potapljajo. - Zeleni krogi: To je varno območje, ki ga
moraš doseči, da končaš nivo. - Modro polje: Modro polje predstavlja
reko v katero ne smeš pasti. - Sivo polje: Sivo polje predstavlja cesto,
po kateri se lahko giblješ, vendar se moraš izogibati vozilom. - Zelena
polja: Zelena polja predstavljajo travo, ki je za žabca varno območje.
STVARI, KI JIH VELJA POIZKUSITI -------------
Poizkusi priti preko vseh nivojev.
Poizkušaj prehiteti svoj
prejšnji igralni čas.
V razpoložljivem času poizkusi napraviti čim
manj skokov za dokončanje posameznega nivoja.
Med igro poizkusi
izgubiti čim manj življenj.
DOBRO JE
VEDETI ---------------- Koliko skokov je potrebnih za prehod
preko ekrana brez morebitnih ovir.
Koliko skokov je potrebnih za
prehod preko okna z vmesnimi ovirami.
Kako vsaka izmed zgornjih
vprašanj vpliva na čas, ki ga potrebuješ za dokončanje posameznega nivoja?
V kolikor porabiš enako skokov za dokončanje nivoja tako z ovirami
kot brez, zakaj je potrebno različno časovno obdobje za dokončanje
posameznega nivoja?
DODAJANJE
NIVOJEV ------------------- Ustvari svoje lastne nivoje s
spreminjanjem kod v postopkovni tabeli.
Dodaj bonuse ali dodatne
nevarnosti.
Dopolni točkovni sistem.
Napiši program, tako
da se bo žabec premikal samodejno.
SORODNI MODELI
------------------- Pac Man, Tetris
SKLICI IN PRIPOROČILA -------------------
Za sklicevanje na ta model v člankih, uporabite: Wilensky, U. (1998). NetLogo model Žabec.
http://ccl.northwestern.edu/netlogo/models/Frogger. Center za povezano učenje in modeliranje na osnovi računalnika, Northwestern University, Evanston, IL.
V drugih objavah uporabite: Copyright 1998 by Uri Wilensky.
Vse pravice so zadržane.
Za uporabo si poglej http://ccl.northwestern.edu/netlogo/models/Frogger.
-----------------------------------------------------------------
Prevedla: Petra Vitez
Zadnjič obnovljeno:
4/7/2006 |