Igra MINOLOVEC | |
Narejeno z
NetLogo-om
|
Minolovec je strategijska igra. Pod zeleno igralno mizo je skrito področje min. Tvoja naloga je označitev vseh min, ne da bi eksplodirale. Če klikneš na zeleni kvadratek pod katerim ni mine, da se prikaže število. To število ti pove, koliko min, leži okoli njega. Če klikneš na kvadratek, pod katerim je mina, le-ta eksplodira in igro izgubiš. Igro zmagaš z odkritjem vseh kvadratkov, pod katerimi ni min. Če izgubiš, se zeleno polje obarva rdeče, če zmagaš, pa se obarva modro. S pritiskom na gumb NASTAVITVE, se ti prikaže igralno polje, potem pa s klikom na gumb za IZVAJANJE, pričneš z igro. Medtem, ko je gumb za IZVAJANJE pritisnjen, klikni na poljuben zeleni kvadratek, da preveriš, če je spodaj mina. Da si boš lažje zapomnil mesta, kjer misliš, da so mine, jih označiš tako, da pokažeš na kvadratek in pritisneš tipko M.(Opomba: M je v kotu gumba OZNAČI/ODZNAČI. Če je črka M osivela, skrij ukazni niz.) Igro lahko narediš lažjo ali težjo in sicer tako, da preden pritisneš na IZVAJANJE, določiš število min, s pomočjo drsnika ŠTEVCA MIN. Uporabi števila, iz katerih sklepaš, da so varna oz. katera niso varna za klik. Ali si lahko vedno prepričan, da je klik na nek kvadratek varen, ali moraš kdaj tudi ugibati? Vedi, da ko klikneš na prazno polje, ti model lahko prihrani čas z avtomatičnim odkritjem vseh okoliških, praznih polj. Tako igra ni dolgotrajna oz. dolgočasna. Poskusite v čimkrajšem času zmagati igro. Vaš čas je prikazan v časovnem zaslonu. Poskusite z igranjem na večji ali na manjši igralni površini z urejanjem vidnega in reguliranjem min-p(x/y)cor and max-p(x/y)cor. Na disk izpiši seznam, ki vsebuje časovno najboljše igralce in sicer tako dolgega, kot je velikost dane plošče. Posodobi seznam, vsakič, ko nekdo postavi boljši čas. Določi računalnik, kot igralca, ki lahko igra igro avtomatično. Katero startegijo bi lahko uporabil? Prilagodi igro tudi za uporabo šesterokotne mreže. (Glej Hex Cells Example ter Code Examples, da vidiš kako se naredi šesterokotna mreža.) Prvotni sosed, se uporablja za iskanje sosednjih kvadratkov. Nekateri modeli v sekciji celičnega avtomata, ki spadajo pod računalniško vedo, imajo prav tako pravila, ki temeljijo na tem, koliko sosednjih polj je zavzetih. V skladu z http://en.wikipedia.org/wiki/Minesweeper_%28computer_game%29 , je igro Minolovec leta 1989, iznašel Robert Donner. Različica igre, je vključena v operacijski sistem Windows. Polje min je resen problem, ki ubija ljudi vsak dan. Če želite Izvedeti še kaj več o propagandi preprečevanja miniranih polj, poglejte http://www.icbl.org . Glede tega modela v akademskih publikacijah poglejte v: Wilensky, U. (2005). NetLogo Minesweeper model. http://ccl.northwestern.edu/netlogo/models/Minesweeper. Center za povezano učenje in oblikovanje, ki temelji na računalniku, Northwestern University, Evanston, IL. V drugih publikacijah prosimo uporabite: Copyright 2005 Uri Wilensky. Vse pravice pridržane. Poglejte http://ccl.northwestern.edu/netlogo/models/Minesweeper glede uporabljenih izrazov. |