This page was automatically generated by NetLogo 3.0. Questions, problems? Contact feedback@ccl.northwestern.edu.

The applet requires Java 1.4.1 or higher. It will not run on Windows 95 or Mac OS 8 or 9. Mac users must have OS X 10.2.6 or higher and use a browser that supports Java 1.4. (Safari works, IE does not. Mac OS X comes with Safari. Open Safari and set it as your default web browser under Safari/Preferences/General.) On other operating systems, you may obtain the latest Java plugin from Sun's Java site.


In order for this to work, this file, your model file (Pac-Man.nlogo), and the file NetLogoLite.jar must all be in the same directory. (You can copy NetLogoLite.jar from the directory where you installed NetLogo.)

On some systems, you can test the applet locally on your computer before uploading it to a web server. It doesn't work on all systems, though, so if it doesn't work from your hard drive, please try uploading it to a web server.

You don't need to include everything in this file in your page. If you want, you can just take the HTML code beginning with <applet> and ending with </applet>, and paste it into any HTML file you want. It's even OK to put multiple <applet> tags on a single page.

If NetLogoLite.jar and your model are in different directories, you must modify the archive= and value= lines in the HTML code to point to their actual locations. (For example, if you have multiple applets in different directories on the same web server, you may want to put a single copy of NetLogoLite.jar in one central place and change the archive= lines of all the HTML files to point to that one central copy. This will save disk space for you and download time for your user.)

created with NetLogo

view/download model file: Pac-Man.nlogo

KAJ JE TO?
-----------
To je klasična igra Pac-Man. Igra vključuje usmerjanje Pac-Mana skozi labirint. Vaš objekt je Pac-Man, ki poje vse točke v labirintu, pri tem pa se izogibajte duhcev, ki vam vzamejo življenje. Pac-Man ima tri življenja, ko jih porabite je konec igre.

Če pojeste katerega od rumenih krogcev v kotu, vam duhci nekaj sekund nič ne morejo. Postanejo namreč modre barve in takrat jih lahko, če se jih dotaknete, za nekaj časa onesposobite.

Ko Pac-Man poje večjo piko, pošasti spremenijo barvo in jih lahko poje. Ko je duh enkrat pojeden, se vrne v njegovo bazo, kjer se še enkrat rodi in je Pac-Man zavarovan pred njim, dokler ne iztroši drugega duhca. Za Pac-Mana je boljše, če dela samo to, kajti na žalost, moč duhca se ne izgubi za vedno in že čez nekaj časa začne zopet delovati.

Včasih pridejo v labirint osvetljene zvezde, katere dajo Pac-Macu dodatne točke, če jih le poje. Zvezde po določenem času izgineju, če tudi jih Pac-Man ne poje.

KAKO DELUJE
-------------
Števci:
--TOČKE prikazuje, koliko točk imate dosedaj izbranih. Točke dobite za zbrane kroglice, pojedene duhce in zbrane bonuse. Ko presežete 35,000 točk, dobite dodatno življenje.
--STOPNJA prikazuje na kateri stopnji ste trenutno. Vsaka stopnja ima drugačen zemljevid. Ko končate vse zemljevide, se boste postavili spet na prvi zemljevid in boste nadaljevali.
--ŽIVLJENJE prikazuje koliko življenj vam je še preostalo. Če se dotaknete duhca in ima življenje vrednost 0, je konec igre.

Drsniki
-- TEZAVNOST nadzoruje hitrost igre. Nižja kot je vrednost počasneje se gibljejo duhci in Pac-Man, sami si prilagodite hitrost igre.

Gumbi
--NOVA IGRA pripravi novo igro na stopnji 1, s tremi stopnjami, in z nič točkami.
--ZAČETEK začne se nova igra. Igra se ustavi po vsaki zaključeni stopnji, zato je potrebno vsakokrat klikniti na ZAČETEK.

Smerniki:
--GOR, DOL, LEVO, DESNO so kontrolniki, ki določajo Pac-Manovo smer gibanja.

STVARI, KATERE JE POTREBNO UPOŠTEVATI
----------------
Če greste čez mejo labirinta, se boste vrnili nazaj na drugi strani.

Pomembne stvari v labirintu:
--Rumeni krogec z usti: To je Pac-Man - vi.
--Beli krogci: To je zbirka kroglic, ki vam pomagajo priti na naslednjo stopnjo.
--Veliki beli krogci: To so "močne" kroglice, ki vam v določenm času dovolijo pojesti duhce.
--Modri kvadrati: To so stene labirinta, noben ne Pac_man ne duhci ne morejo skozenj.
--Zeleni kvadrati: To so duhčeva vrata. Samo duhci gredo lahko skoznja in če gredo skoznja, potem ko jih je Pac-man pojedel, se pozdravijo.
--Vrteče barvne zvezde: To so zvezde, ki vam dajo posebene točke, ko jih Pac-Man poje.
--Barvni duh z očmi: To je aktivni duh - pazite se ga!
--Modri deformiran duh: To je strašni duh - pojejte ga, za dodatne točke.
--Dve majhni očki: To je duh, potem ko ga je Pac-man pojedel. Ta vam ne bo nič naredil in ne morete ga še enkrat pojesti, samo ignorirajte ga. Potrudite se, da ne boste blizu baze iz katere se bo čez čas vrnil.

Točkovalni sistem
Pac-Man poje:
--kroglico 100 točk
--velike krogce 500 točk
--deformiranega duha 500 točk
--barvno zvezdo 100 - 1000 točk (različno)

POSKUSITE
-------------
Doseči še več točk, kot ste jih že dosegli.

Ali znate napisati program, da bo Pac-Man varen v labirintu in bo zbral vse kroglice?

IZBOLJŠANJE MODELA
-------------------
Pomislite na druge ugodnosti, katere bi bilo zabavno imeti. Napravite in dodajte jih naključno v labirint.

Dodajte nove sovražnike, kateri so drugačni od duhcev.

SKLICI IN REFERENCE
----------------------
Za sklicevanje na ta model v akademskem članku, uporabite: Wilensky, U. (2002).
NetLogo Pac-Man model. http://ccl.northwestern.edu/netlogo/models/Pac-Man. Center for Connected Learning and Computer-Based Modeling, Northwestern University, Evanston, IL.

V drugih objavah, uporabite: Copyright 2002 by Uri Wilensky. Vse pravice so zadržane. Poglejte si http://ccl.northwestern.edu/netlogo/models/Pac-Man za uporabo izrazov.