breeds [ vodjas privrzenci ] globals [ izbira vodja] ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;; Setup postopek ;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; to setup [n] ca set izbira n setup-osi setup-vodja setup-privrzenci end to setup-osi ;; narise x-os & y-os je svetlo siva ask patches with [pxcor = 0 or pycor = 0] [ set pcolor gray - 3 ] end to setup-vodja create-custom-vodjas 1 [ set vodja self set color gray + 2 set size 3 set shape "circle" set xcor (- screen-edge-x) if not pokazi-vodjo? [ ht ] update-vodja-ycor ] end to setup-privrzenci create-custom-privrzenci stevilo-privrzencev [ ;;če so ravno štiri točke, jih razdeli v vse štiri vogale na zaslonu, drugače jim položaj določi naključno set color color + 10 ifelse stevilo-privrzencev = 4 [ set xcor-of turtle 1 screen-edge-x set ycor-of turtle 1 screen-edge-y set xcor-of turtle 2 screen-edge-x set ycor-of turtle 2 (- screen-edge-y) set xcor-of turtle 3 (- screen-edge-x) set ycor-of turtle 3 screen-edge-y set xcor-of turtle 4 (- screen-edge-x) set ycor-of turtle 4 (- screen-edge-y) ] [ set xcor ((random (2 * screen-edge-x)) - screen-edge-x) set ycor ((random (2 * screen-edge-x)) - screen-edge-x) ] set shape "circle" set size 2 set pen-size 2 pd ] end to reveal let old-value-of-show-trail? pokazi-pot? set pokazi-pot? true ask vodja [ set xcor 0 while [xcor < screen-edge-x] [ premakni-vodjo ] st ] set pokazi-pot? old-value-of-show-trail? end ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;;; Runtime postopeks ;;; ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; to go ;; ustavi, cegre vodja preko zaslona if xcor-of vodja = screen-edge-x [ stop ] every upocasnovanje * 0.01 [ premakni-vodjo premakni-privrzence ] end to premakni-privrzence ask privrzenci [ face-nowrap vodja ;; ce ujamemo vodjo, ne gremo mimo ;; vodje, ampak samo potegnemo z njim ifelse distance-nowrap vodja > velikost-koraka [ fd velikost-koraka ] [ fd distance-nowrap vodja ] ] end to premakni-vodjo ask vodja [ update-vodja-ycor if pokazi-pot? [ set size 1 stamp set size 3 ] set xcor xcor + 1 ] end to update-vodja-ycor ;; vodja postopek if (izbira = 0) [ linearna ] ;; y = x if (izbira = 1) [ kvadratna-navzgor ] ;; y = x^2 if (izbira = 2) [ kvadratna-navzdol ] ;; y = -x^2 if (izbira = 3) [ kubicna ] ;; y = x^3 if (izbira = 4) [ logaritem ] ;; y = ln x if (izbira = 5) [ eksponentna ] ;; y = a^x if (izbira = 6) [ sinus ] ;; y = sin x if (izbira = 7) [ kosinus ] ;; y = cos x if (izbira = 8) [ hyperbolic ] ;; y = 1/x if (izbira = 9) [ horizontal ] ;; y = 0 end to linearna ;; vodja postopek set ycor xcor end to kvadratna-navzgor ;; vodja postopek set ycor ((xcor ^ 2) / screen-edge-y) end to kvadratna-navzdol ;; vodja postopek set ycor ((- (xcor ^ 2)) / screen-edge-y) end to kubicna ;; vodja postopek set ycor ((xcor ^ 3) / (screen-edge-y ^ 2)) end to logaritem ;; vodja postopek if (xcor <= 0) [ set xcor 1 ] set ycor ((ln (xcor / 10)) * 10) end to eksponentna ;; vodja postopek let stopnja-faktorja ((1.1 ^ screen-edge-x) / screen-edge-y) set ycor ((1.1 ^ xcor) / stopnja-faktorja) end to sinus ;; vodja postopek set ycor (screen-edge-y * (sin (xcor * 4))) end to kosinus ;; vodja postopek set ycor (screen-edge-y * (cos (xcor * 4))) end to hyperbolic ;; vodja postopek ifelse (xcor = 0) [ set ycor 0 ] [ set ycor (screen-edge-y / xcor) ] end to horizontal ;; vodja postopek set ycor 0 end ; *** Avtorske pravice NetLogo-vega modela *** ; ;Ta model je bil ustvarjen kot del projekta: POVEZANA MATEMATIKA: ; NAREJENO Z OBČUTKOM ZA KOMPLEKSEN POJAV SKOZI GRADNJO OBJEKTNE OSNOVE VZPOREDNO Z MODELOM. ; Projekt se prijetno zahvali podpori Mednarodni znanstveni fundaciji ; (Applications of Advanced Technologies Program) -- donacijska številka ;RED #9552950 and REC #9632612. ; ; Avtorsko pravico ima Uri Wilensky (1998). Vse pravice pridržane. ; ; Pravice za uporabo, spreminjanje ali ponovno izdajati so s tem dovoljene, ; če je poskrbljeno za oba naslednja pogoja: ; ; a) ta zapis o avtorskih pravicah je vključen ; b) ta model ne bo ponovno izdan za prodajo brez privolitve Uri Wilensky-ja. ; Kontaktiraj z UriWilensky za primerno licenco za ponovno izdajo, ki bo namenjena za prodajo. ; ; Ta model je bil preoblikovan za NetLogo kot del projekta: ; UDELEŽENSKA SIMULACIJA: SISTEM ZA UČENJE V RAZREDU NA OSNOVI MREŽE (interneta). ; Projekt se z hvaležnostjo zahvaljuje Mednarodni znanstveni fundaciji(REPP program) ; - donacijska številka: REC #9814682. ; Preoblikovano iz StarLogoT v NetLogo, 2001. Converted from StarLogoT to NetLogo, 2001. Posodobljeno 2002. ; ; Za nanašanje na ta model in visokošolsko publikacijo uporabite sledeče: ; Wilensky, U. (1998). NetLogo Pursuit model. ; http://ccl.northwestern.edu/netlogo/models/Pursuit. ; enter for Connected Learning and Computer-Based Modeling, ; Northwestern University, Evanston, IL. ; ; Za ostalo publikacijo uporabi: ; Copyright 1998 by Uri Wilensky. Vse pravice pridržane. ; http://ccl.northwestern.edu/netlogo/models/Pursuit. ; ; *** Konec zapisa o avtorkih pravicah *** @#$#@#$#@ GRAPHICS-WINDOW 310 10 803 524 80 80 3.0 1 10 1 1 1 0 1 1 1 CC-WINDOW 5 538 812 633 Command Center 0 BUTTON 26 332 81 365 izvrši go T 1 T OBSERVER T NIL SLIDER 26 87 149 120 velikost-koraka velikost-koraka 1.0 5.0 1.0 1.0 1 NIL SLIDER 26 45 149 78 stevilo-privrzencev stevilo-privrzencev 0 50 15 1 1 NIL SWITCH 160 45 300 78 pokazi-vodjo? pokazi-vodjo? 1 1 -1000 SWITCH 160 87 300 120 pokazi-pot? pokazi-pot? 0 1 -1000 BUTTON 38 164 114 197 nakljucna setup random 11 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 39 198 114 231 linearna setup 0 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 119 165 201 198 kvadratna setup 1 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 119 197 201 230 -kvadratna setup 2 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 119 231 201 264 kubicna setup 3 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 119 264 201 297 logaritem setup 4 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 207 264 297 297 eksponentna setup 5 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 207 231 297 264 hiperbolična setup 8 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 39 232 114 265 horizontalna setup 9 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 207 165 297 198 sinus setup 6 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 207 198 297 231 kosinus setup 7 NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 26 402 95 435 odkrij reveal NIL 1 T OBSERVER T NIL BUTTON 86 332 165 365 izvrši enkrat go NIL 1 T OBSERVER T NIL TEXTBOX 17 140 159 158 Izbira funkcije: TEXTBOX 17 310 122 328 Izvršitev: TEXTBOX 17 384 276 402 Razkritje poti vodje in pozicije: TEXTBOX 17 16 107 34 Nastavitve: SLIDER 170 332 303 365 upocasnovanje upocasnovanje 0.0 50.0 3.0 1.0 1 NIL @#$#@#$#@ KAJ JE? ----------- V tem modelu je ena glavna želvica in skupina želvic, ki sledi glavni. Naredi nekaj zanimivega - skrij glavno želvo in poskusi ugotoviti pot, ki jo je naredila. Z opazovanjem sledečih želv, ti bo dala ključ do poti, ki jo je naredila glavna želva (vodja). KAKO DELA ------------ Vodja se premika po poti glede na vnaprej izbrano formulo, kot je na primer: y = x ^ 2. Vodja začne na levem robu zaslona. Vodja se vedno premika z leve proti desni po eno enoto prirastka vzdolž osi x. Na voljo je veliko funkcij. Funkcije so na isto stopnjo, tako da so znotraj vidnega polja. Vodjine koordinate temeljijo na izbrani funkciji in na trenutnem x-su. Za primer, če je izbrana formula y = x^2 in je vodja z x koordinato na -3, je y koordinata 9. Vsak zasledovalec se obrne proti obrazu vodje, potem pa gre proti fiksni vrednosti. KAKO GA UPORABIMO ------------- Uporabi drsnik za število privržencev in nastavi koliko zasledovalcev bo zasledovalo vodjo. Če bo zasledovalcev točno štiri, bodo postavljeni ravno v vse štiri vogale zaslona. Če pa jih bo različno od štiri, pa bodo naključno postavljeni na zaslon. Uporabi drsnik za velikost koraka in nastavi kako daleč od svoje trenutne lokacije naj se premakne na vsakem koraku vodje. Ko pritisneš na eno od funkcij, se pokažeta osi x in y. Gumbi vodje: Pokaži-vodjo? gumb poskrbi, da pokaže ali skrije vodjo. Ta gumb mora biti nastavljen preden izbereš funkcijo. Ko je gumb nastavljen na on, bo vodja viden. Ko je gumb nastavljen na off, bo vodja skrit. Pokaži-pot? Ko bo nastavljen na on, bo vodja pustil sled na vsakem koraku, ki bo določen s funkcijo. Ta gumb lahko nastavljaš kadar koli, tudi med zasledovanjem. Ko je gumb nastavljen na on, bo pot vidna. Ko je gumb nastavljen na off, bo pot skrita. Pritisni naključna ali katerokoli funkcijo, ko bo katera koli od zgoraj možnosti nastavljena. To bo ustvarilo vodjo in označeno število zasledovalcev. Naključna izbira določi naključno eno od funkcij in je najboljša izbira za ugibanje poti s tem da skrijemo vodjo in pot. Ostali gumbi določijo specifično funkcijo za vodjo. Gumb izvrši-enkrat bo na vsak pritisk na gumb premaknil vodjo in zasledovalce za en korak. Pritisk na gumb izvrši povzroči, da se bodo vodja in zasledovalci premikali nepretrgoma. Za ustavitev pritisni še enkrat na izvrši Drsnik za upočasnovanje nastavlja hitrost gibanja želv. Pritisni na gumb odkrij, da ti bo pokazal pot vodje, če imaš vodjo skrito. Uporabi po izvršitvi. To lahko uporabiš za preverjanje svojih ugibanj, kakšna funkcija je. KAKO GA UPORABLJATI? ------------- Poskušaj začeti s štirimi zasledovalci in velikostjo koraka 1. Ne prikaži vodje ali poti od vodje. Pritisni naključna in zatem izvrši. Poskušaj uganiti funkcijo s tem, da opazuješ vse zasledovalce. Za vsako naslednje vprašanje, premisli tudi sledeča vprašanja: Zakaj ali zakaj ne? Kako bi povedal? Ali se hitrost vodje spreminja ves čas? Ali se hitrost zasledovalcev spreminja ves čas? Ali vsi zasledovalci potujejo z enako hitrostjo? Kaj lahko poveš o formuli vodje glede na pot vsakega zasledovalca? Katera pot vsakega zasledovalca ti daje informacijo o formuli vodje? Katera od poti ti daje največ pomoči? Zakaj? Za spremembo formule vodje: Število formul je shranjenih v tem modelu. Ta specifično formulo pritisni na želeno formulo (če ne želiš naključno). STVARI ZA OBVESTILO ---------------- Tukaj je nekaj značilnosti za vsako pot zasledovalca in pot vodje. Zasledovalčeva nagnjenost poti: Kaj pomeni, če se nagnjenost poti povečuje? Kaj pomeni, če se nagnjenost poti zmanjšuje? Kaj pomeni, če se en del poti pretirano hitro nagne kot ostali del poti? Kaj pomeni, če se nagnjenost poti konstantna? Za premislek o nagnjenosti poti premisli ali gre pot v "gor po hribu" ali "dol po hribu" in premisli ali je hrib strm ali raven? Konkavnost zasledovalčeve poti: Kaj pomeni, če ima pot del, ki je navzgor konkavna? Kaj pomeni, če ima pot del, ki je navzdol konkavna? Kaj pomeni, če ima pot del, ki ima oboje? Kaj pomeni, če pot nima dela, ki bi bil navzgor ali navzdol konkavna? Pot, ki je navzgor konkavna, bo imela obliko navzgor obrnjene skodelice za kavo. Pot, ki je navzdol konkavna, bo imela obliko navzdol obrnjene skodelice za kavo. Odnos med potmi: Ali imajo poti kakšno simetrijo? Ali jo pričakuješ? Zakaj ali zakaj ne? Razdalja med vodjo in zasledovalci: Ko si se enkrat odločil za formulo poti vodje, poženi simulacijo z prikazom poti vodje. Če pokažeš pot vodje prej preden si prepričan da imaš prev, boš morda oropan vsega veselja, saj poti nazaj ni Najdi pot, kjer je videti da gre zasledovalec tesno zraven vodje, potem pa mu vodja pobegne. Zakaj se to naredi? Kakšno vrsto splošnega zaključka bi lahko naredil o formuli ali odnosu ki to naredi? Kako razdalja med prikazano oznako poti vodje dojema hitrost vodje? Sosedstvo oznak vodje: Kaj pomeni, ko so si oznake poti vodje blizu? Kaj pomeni, ko so si oznake poti bolj narazen? STVARI ZA POSKUSITI ------------- Poizkusi premakniti zasledovalce na specifično mesto po izbiri funkcije in pred pritiskom na gumb - izvrši. Poskusi napovedati, kako bi drugačna lokacija lahko pomagala. Kaj se lahko naučiš, če zasledovalec začne v lokaciji: - ob desnem robu zaslona - ob levem robu zaslona - ob zgornjem robu zaslona - ob spodnjem robu zaslona - ob osi x - ob osi y - na izvoru Kaj je največja korist prve lokacije zasledovalca? (Lokacija na vrhu vodje vsekakor ni vprašanje!) Morda boš uporabil nadzorno ploščo ali želvino okno za zasledovalca. Vodja je želva 0, zasledovalci so vsi z številko nad 0. Poskusi povečati število zasledovalcev. (Tudi, ko misliš da si ugotovil funkcijo, povečaj število zasledovalcev na največje možno število, predno odkriješ pot vodje.) Zakaj nam največje število pomaga lažje odkriti vodjino formulo? Poskusi povečati velikost koraka. (Tudi, ko misliš da si ugotovil funkcijo, povečaj velikost koraka na največje možno število, predno odkriješ pot vodje.) Zakaj nam največja velikost koraka pomaga lažje odkriti vodjino formulo? Skozi razprave o zapletih poskusi uganiti pot vodje. Alternativa, ali lahko s tem da veš formulo vodje ugotoviš poti zasledovalcev? Če veš formulo vodje in poizkušaš uganiti vzorec zasledovalčevih poti, se prepričaj v zapis predno poženeš simulacijo. Primerjaj svoje rezultate z dejanskim rezultatom. - Kakšen zaključek boš naredil na pravilnost napovedi? - Katero predpostavko ki si jo naredil, moraš popraviti? RAZŠIRLJIVOST MODELA ------------------- Za dodajanje svojih funkcij moraš dodati novo proceduro vodje v model (ostale so definirane na zadnjem jezičku). Dodajanje formule na sedanji seznam. - Znotraj nastavitvenih ukazov boš morda moral skalo y ohraniti pred ovojem. (Za primer poglej kubično funkcijo.) - Moral boš omejiti področje vodje, če ima funkcija vrednosti, kjer ni definirana. (Na primer: logaritemska funkcija.) - Dodaj ime formule v proceduro: premakni vodjo in dodaj gumb za izbiro. - Dodaj funkcijo na list možnih funkcij da bo naključni izbor lahko izbral. V simulaciji, vodja uporablja le x koordinate. Za vsako formulo je lahko rezultat drugačen, če se vodja premika za majhen interval. Kaj se bo zgodilo, če je velikost koraka zasledovalcev vedno enaka razdalji vodjinega potovanja med njegovim nedavnim korakom? Poravnaj procedure tako da pravokotni svet ne povzroči nepričakovano zavijanje. Ali katera od teh možnosti trčiti v kakšno od vprašanj pred tem? Ustvari proceduro vodje in izberi zasledovalčevo lokacijo da slediš obliki zasledovalčeve poti: - ravna črta z pozitivno nagnjenost - ravna črta z negativno nagnjenost - vodoravna črta - zanka - krog - krivulja z eno izboklino - krivulja z dvema izboklinama - krivulja z tremi izboklinami - krivulja z n izboklinami NETLOGOVA ZNAČILNOST ---------------- Želvino pero se uporablja za zasledovalčeve poti. Označitveni ukaz se uporablja za pot vodje. UGLED IN NAPOTKI ---------------------- Za sklicevanje na ta model v člankih uporabi: Wilensky, U. (1998). NetLogo Pursuit model. http://ccl.northwestern.edu/netlogo/models/Pursuit. Center for Connected Learning and Computer-Based Modeling, Northwestern University, Evanston, IL. Za druge objave: Copyright 1998 by Uri Wilensky. Vse pravice pridržane. @#$#@#$#@ default true 0 Polygon -7500403 true true 150 5 40 250 150 205 260 250 airplane true 0 Polygon -7500403 true true 150 0 135 15 120 60 120 105 15 165 15 195 120 180 135 240 105 270 120 285 150 270 180 285 210 270 165 240 180 180 285 195 285 165 180 105 180 60 165 15 arrow true 0 Polygon -7500403 true true 150 0 0 150 105 150 105 293 195 293 195 150 300 150 box false 0 Polygon -7500403 true true 150 285 285 225 285 75 150 135 Polygon -7500403 true true 150 135 15 75 150 15 285 75 Polygon -7500403 true true 15 75 15 225 150 285 150 135 Line -16777216 false 150 285 150 135 Line -16777216 false 150 135 15 75 Line -16777216 false 150 135 285 75 bug true 0 Circle -7500403 true true 96 182 108 Circle -7500403 true true 110 127 80 Circle -7500403 true true 110 75 80 Line -7500403 true 150 100 80 30 Line -7500403 true 150 100 220 30 butterfly true 0 Polygon -7500403 true true 150 165 209 199 225 225 225 255 195 270 165 255 150 240 Polygon -7500403 true true 150 165 89 198 75 225 75 255 105 270 135 255 150 240 Polygon -7500403 true true 139 148 100 105 55 90 25 90 10 105 10 135 25 180 40 195 85 194 139 163 Polygon -7500403 true true 162 150 200 105 245 90 275 90 290 105 290 135 275 180 260 195 215 195 162 165 Polygon -16777216 true false 150 255 135 225 120 150 135 120 150 105 165 120 180 150 165 225 Circle -16777216 true false 135 90 30 Line -16777216 false 150 105 195 60 Line -16777216 false 150 105 105 60 car false 0 Polygon -7500403 true true 300 180 279 164 261 144 240 135 226 132 213 106 203 84 185 63 159 50 135 50 75 60 0 150 0 165 0 225 300 225 300 180 Circle -16777216 true false 180 180 90 Circle -16777216 true false 30 180 90 Polygon -16777216 true false 162 80 132 78 134 135 209 135 194 105 189 96 180 89 Circle -7500403 true true 47 195 58 Circle -7500403 true true 195 195 58 circle false 0 Circle -7500403 true true 0 0 300 circle 2 false 0 Circle -7500403 true true 0 0 300 Circle -16777216 true false 30 30 240 cow false 0 Polygon -7500403 true true 200 193 197 249 179 249 177 196 166 187 140 189 93 191 78 179 72 211 49 209 48 181 37 149 25 120 25 89 45 72 103 84 179 75 198 76 252 64 272 81 293 103 285 121 255 121 242 118 224 167 Polygon -7500403 true true 73 210 86 251 62 249 48 208 Polygon -7500403 true true 25 114 16 195 9 204 23 213 25 200 39 123 cylinder false 0 Circle -7500403 true true 0 0 300 dot false 0 Circle -7500403 true true 90 90 120 face happy false 0 Circle -7500403 true true 8 8 285 Circle -16777216 true false 60 75 60 Circle -16777216 true false 180 75 60 Polygon -16777216 true false 150 255 90 239 62 213 47 191 67 179 90 203 109 218 150 225 192 218 210 203 227 181 251 194 236 217 212 240 face neutral false 0 Circle -7500403 true true 8 7 285 Circle -16777216 true false 60 75 60 Circle -16777216 true false 180 75 60 Rectangle -16777216 true false 60 195 240 225 face sad false 0 Circle -7500403 true true 8 8 285 Circle -16777216 true false 60 75 60 Circle -16777216 true false 180 75 60 Polygon -16777216 true false 150 168 90 184 62 210 47 232 67 244 90 220 109 205 150 198 192 205 210 220 227 242 251 229 236 206 212 183 fish false 0 Polygon -1 true false 44 131 21 87 15 86 0 120 15 150 0 180 13 214 20 212 45 166 Polygon -1 true false 135 195 119 235 95 218 76 210 46 204 60 165 Polygon -1 true false 75 45 83 77 71 103 86 114 166 78 135 60 Polygon -7500403 true true 30 136 151 77 226 81 280 119 292 146 292 160 287 170 270 195 195 210 151 212 30 166 Circle -16777216 true false 215 106 30 flag false 0 Rectangle -7500403 true true 60 15 75 300 Polygon -7500403 true true 90 150 270 90 90 30 Line -7500403 true 75 135 90 135 Line -7500403 true 75 45 90 45 flower false 0 Polygon -10899396 true false 135 120 165 165 180 210 180 240 150 300 165 300 195 240 195 195 165 135 Circle -7500403 true true 85 132 38 Circle -7500403 true true 130 147 38 Circle -7500403 true true 192 85 38 Circle -7500403 true true 85 40 38 Circle -7500403 true true 177 40 38 Circle -7500403 true true 177 132 38 Circle -7500403 true true 70 85 38 Circle -7500403 true true 130 25 38 Circle -7500403 true true 96 51 108 Circle -16777216 true false 113 68 74 Polygon -10899396 true false 189 233 219 188 249 173 279 188 234 218 Polygon -10899396 true false 180 255 150 210 105 210 75 240 135 240 house false 0 Rectangle -7500403 true true 45 120 255 285 Rectangle -16777216 true false 120 210 180 285 Polygon -7500403 true true 15 120 150 15 285 120 Line -16777216 false 30 120 270 120 leaf false 0 Polygon -7500403 true true 150 210 135 195 120 210 60 210 30 195 60 180 60 165 15 135 30 120 15 105 40 104 45 90 60 90 90 105 105 120 120 120 105 60 120 60 135 30 150 15 165 30 180 60 195 60 180 120 195 120 210 105 240 90 255 90 263 104 285 105 270 120 285 135 240 165 240 180 270 195 240 210 180 210 165 195 Polygon -7500403 true true 135 195 135 240 120 255 105 255 105 285 135 285 165 240 165 195 line true 0 Line -7500403 true 150 0 150 300 line half true 0 Line -7500403 true 150 0 150 150 pentagon false 0 Polygon -7500403 true true 150 15 15 120 60 285 240 285 285 120 person false 0 Circle -7500403 true true 110 5 80 Polygon -7500403 true true 105 90 120 195 90 285 105 300 135 300 150 225 165 300 195 300 210 285 180 195 195 90 Rectangle -7500403 true true 127 79 172 94 Polygon -7500403 true true 195 90 240 150 225 180 165 105 Polygon -7500403 true true 105 90 60 150 75 180 135 105 plant false 0 Rectangle -7500403 true true 135 90 165 300 Polygon -7500403 true true 135 255 90 210 45 195 75 255 135 285 Polygon -7500403 true true 165 255 210 210 255 195 225 255 165 285 Polygon -7500403 true true 135 180 90 135 45 120 75 180 135 210 Polygon -7500403 true true 165 180 165 210 225 180 255 120 210 135 Polygon -7500403 true true 135 105 90 60 45 45 75 105 135 135 Polygon -7500403 true true 165 105 165 135 225 105 255 45 210 60 Polygon -7500403 true true 135 90 120 45 150 15 180 45 165 90 square false 0 Rectangle -7500403 true true 30 30 270 270 square 2 false 0 Rectangle -7500403 true true 30 30 270 270 Rectangle -16777216 true false 60 60 240 240 star false 0 Polygon -7500403 true true 151 1 185 108 298 108 207 175 242 282 151 216 59 282 94 175 3 108 116 108 target false 0 Circle -7500403 true true 0 0 300 Circle -16777216 true false 30 30 240 Circle -7500403 true true 60 60 180 Circle -16777216 true false 90 90 120 Circle -7500403 true true 120 120 60 tree false 0 Circle -7500403 true true 118 3 94 Rectangle -6459832 true false 120 195 180 300 Circle -7500403 true true 65 21 108 Circle -7500403 true true 116 41 127 Circle -7500403 true true 45 90 120 Circle -7500403 true true 104 74 152 triangle false 0 Polygon -7500403 true true 150 30 15 255 285 255 triangle 2 false 0 Polygon -7500403 true true 150 30 15 255 285 255 Polygon -16777216 true false 151 99 225 223 75 224 truck false 0 Rectangle -7500403 true true 4 45 195 187 Polygon -7500403 true true 296 193 296 150 259 134 244 104 208 104 207 194 Rectangle -1 true false 195 60 195 105 Polygon -16777216 true false 238 112 252 141 219 141 218 112 Circle -16777216 true false 234 174 42 Rectangle -7500403 true true 181 185 214 194 Circle -16777216 true false 144 174 42 Circle -16777216 true false 24 174 42 Circle -7500403 false true 24 174 42 Circle -7500403 false true 144 174 42 Circle -7500403 false true 234 174 42 turtle true 0 Polygon -10899396 true false 215 204 240 233 246 254 228 266 215 252 193 210 Polygon -10899396 true false 195 90 225 75 245 75 260 89 269 108 261 124 240 105 225 105 210 105 Polygon -10899396 true false 105 90 75 75 55 75 40 89 31 108 39 124 60 105 75 105 90 105 Polygon -10899396 true false 132 85 134 64 107 51 108 17 150 2 192 18 192 52 169 65 172 87 Polygon -10899396 true false 85 204 60 233 54 254 72 266 85 252 107 210 Polygon -7500403 true true 119 75 179 75 209 101 224 135 220 225 175 261 128 261 81 224 74 135 88 99 wheel false 0 Circle -7500403 true true 3 3 294 Circle -16777216 true false 30 30 240 Line -7500403 true 150 285 150 15 Line -7500403 true 15 150 285 150 Circle -7500403 true true 120 120 60 Line -7500403 true 216 40 79 269 Line -7500403 true 40 84 269 221 Line -7500403 true 40 216 269 79 Line -7500403 true 84 40 221 269 x false 0 Polygon -7500403 true true 270 75 225 30 30 225 75 270 Polygon -7500403 true true 30 75 75 30 270 225 225 270 @#$#@#$#@ NetLogo 3.0 @#$#@#$#@ setup 6 set slowdown 0 repeat 175 [ go ] @#$#@#$#@ @#$#@#$#@ @#$#@#$#@