OSNOVNA ŠOLA
Leskovec pri Krškem
LETNA PRIPRAVA NA POUK
FIZIKA – 8. razred
64 ur
Pri pouku fizike učenci:
1. sistematično spoznavajo pomen eksperimenta pri spoznavanju in preverjanju fizikalnih zakonitosti, tako da
8. RAZRED
Ob koncu 8. razreda učenci:
|
||||||
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
|
Frontalna učna oblika; metoda razgovora in opazovanja, demonstracije | Sodelujejo v razgovoru, opazujejo poskuse | Voziček, kroglica, papir, indigo papir | ||
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
|
Frontalna učna oblika; metoda razgovora,opazovanja, demonstracije in pisnih izdelkov | Sodelujejo pri izvajanju demonstracijskega poskusa, računajo naloge o enakomernem gibanju | Avtomobilček,
štoparica, merilni trak
(ali brnač) |
Prometna vzgoja | |
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
|
Frontalna, individualna; metoda razgovora, razlaga in grafični izdelki | Učenci načrtujejo grafe hitrost-čas in pot-čas | Grafoskopske prosojnice,geometrijsko orodje | Matematika | |
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
|
Frontalna; metoda razgovora, delo v skupinah, eksperimentiranje | Izvajajo poskuse z vozičkom in brnačem | Voziček, brnač, ŠMI, škarje, lepilo | Matematika | |
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
|
Frontalna, delo v dvojicah; razgovor, razlaga, demonstracija | Sodelujejo v razgovoru in pomagajo pri izvajanju demonstracijskega poskusa | Klanec, kroglica, štoparica | Matematika | |
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
|
Frontalna; razgovor, razlaga, grafični izdelki | Načrtujejo grafe hitrost-čas in računajo pot pri enakomerno pospešenem gibanju | Grafoskopske prosojnice, geometrijsko orodje | Matematika | |
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
|
Delo v skupinah, delo z učnimi listi; urjenje | Rešujejo naloge z učnih listov | Učni listi | Matematika |
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
Oktober | Skupinsko delo; eksperimentalno delo, razgovor | Merijo sile in jih rišejo, opazujejo gibanja | Silomeri, tehtnice, lesene klade, klanec | ||
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
Oktober | Frontalna, navodila in povzetek
skupinsko delo; |
Merijo silo, maso in pospešek ter ugotavljajo zvezo med njimi | Tehtnice, meter, vozički, uteži, vrvice, škripci, brnači | ||
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
Zna rešiti računsko nalogo z uporabo II. Newtonovega zakona; |
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
Oktober | Individualno delo učencev; urjenje | Samostojno rešujejo naloge | List z nalogami | Primeri iz vsakdanjega življenja | |
|
||||||
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
Oktober | Frontalna (izpeljava Wk); razgovor, razlaga | Razmišljajo, računajo | Prosojnica | ||
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
Oktober | Frontalna, individualna; razgovor, demonstracija | Razmišljajo, opazujejo, računajo | Silomer, utež, meter | ||
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
Oktober | Frontalna, individualna; razgovor, demonstracija | Razmišljajo, računajo | Silomer, utež | ||
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
Oktober | Frontalna, demonstracija;
razgovor, razlaga |
Opazujejo, razmišljajo, računajo | Plastenke z mivko, klanec, tulec, elastika | ||
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
November | Frontalna; demonstracija, razlaga | Opazujejo, računajo | Lonec z vodo, termometer, ura | ||
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
Se nauči reševati računske zglede iz energije; |
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
November | Individualno delo učencev; urjenje | Samostojno rešujejo naloge | List z nalogami | Primeri iz vsakdanjega življenja | |
|
||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE
Preverjanje ciljev o energiji; |
||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | |
|
November | Individualno delo učencev | Samostojno rešujejo naloge | List z nalogami |
|
|||||||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
December | Frontalna ; razgovor, razlaga | Poslušajo, opazujejo, sodelujejo v razgovoru | Strokovna literatura: Utrinki
iz astronomije,
Biografije znanstvenikov |
Zemljepis | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
December | Frontalna ; razlaga, razgovor | Poslušajo, opazujejo, sodelujejo v razgovoru | Strokovna literatura: Utrinki
iz astronomije,
Biografije znanstvenikov |
Zemljepis | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
December | Frontalna, skupinska; razlaga, razgovor, delo s tekstom | Posluša, sodeluje v razgovoru, išče informacije v literaturi in sestavi poročilo | Strokovna literatura s področja astronomije | Zemljepis | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
December | Frontalna, delo v dvojicah; razlaga, razgovor, delo z računalnikom | Posluša, sodeluje v razgovoru, išče informacije in zapisuje | Računalnik | Zemljepis | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
December | Frontalna; razlaga, demonstracija uporabe zvezdne karte, razgovor | Posluša, sodeluje v razgovoru | Zvezdna karta | Zemljepis | ||||
|
|||||||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Januar | Frontalna, delo v skupinah; razgovor, eksperimentiranja in dela s tekstom | Poslušajo, vežejo preprost električni krog, proučujejo zgradbo žarnice, baterije, stikala | Žarnice, baterije in vezne žice | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
Zna našteti učinke električnega toka in preproste primere uporabe; |
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Januar | Frontalna; razgovor, demonstracije | Opazujejo različne
učinke električnega toka:
Poskus z magnetno iglo in tokovno tehtnico – gungalnico, elektroliza |
Magnetna igla, tokovna tehtnica - gungalnica, material za elektrolizo, baterije in vezne žice | Biologija | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Januar | Frontalna; razgovor, demonstracije | Posluša, sodeluje v razgovoru, opazujejo postopek elektrolize in nabiranje snovi na materialih v odvisnost od smeri toka | Material za elektrolizo, baterije in vezne žice | Tehnična vzgoja | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Januar | Frontalna; razgovor, demonstracije in dela s tekstom | Posluša, sodeluje, opazujejo meritve toka skozi različne porabnike in si zapisujejo ugotovitve | Ampermeter, baterije, vezne žice in različni prevodni materiali – uporniki. | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Januar | Frontalna; razgovor, demonstracije in eksperimentiranja. | Posluša, sodeluje, ugotavlja učinek prevelikega toka na bakreni žički. | Baterije, vezne žice in bakrene žičke. | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Januar | Frontalna; razgovor, demonstracije in eksperimentiranja. | Posluša, sodeluje, ugotavlja učinek zaporedne vezave porabnikov. | Ampermeter, baterije, vezne žice, žarnice | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Januar | Frontalna; razgovor, demonstracije in eksperimentiranja. | Posluša, sodeluje, ugotavlja učinek vzporedno vezanih porabnikov | Ampermeter, baterije, vezne žice, žarnice | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Februar | Frontalna; razgovor, dela s tekstom, demonstracije | Posluša, sodeluje, | Ampermeter, baterije, uporniki, žarnice | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Februar | Individualna učna
oblika;
Metoda dela s tekstom, metoda reševanja problemov in metoda pisnih izdelkov |
Odgovarjajo na vprašanja, iščejo povezave, rešujejo naloge. | Učni listi | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Februar | Frontalna učna oblika; metoda razgovora in urjenja | Grafoskop, prosojnica | ||||||
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Februar | Individualna učna
oblika;
Metoda pisnih izdelkov |
|||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Februar,
marec |
Frontalna,;delo v skupinah
razgovor, razlaga in demonstracija, merjenje |
Merijo napetosti na porabnikih pri različnih vezavah | Žarnice, baterije, vezne žice, voltmeter. | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
46. |
Marec | Frontalna;
razgovor, demonstracije, razlaga |
Opazujejo poskus segrevanja vode s potopnim grelcem, pri čemer merijo el. tok, napetost, temperaturo vode in čas po intervalih. Meritve zapisujejo v tabelo | Kalorifer, potopni grelec, voltmeter, ampermeter, termometer, stoparica. | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Marec | Frontalna
razgovor, razlaga demonstracija |
Opazujejo delovanje solarne celice, termoelementa, voltov člen. | Solarna celica z elektromotorjem, termoelement, mikroampermeter,elementi za voltov člen. | Tehnična vzgoja | ||||
|
|||||||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Marec | Skupinska, frontalna; metoda ustne razlage, metoda poročanja, razgovor, metoda laboratorijskih del | Sestavijo el. krog, merijo el. tok in napetost, ugotavljajo povezanost toka in napetosti | ŠMI, uporniki, vezne žice, ampermeter, voltmeter, žarnice | Matematika (linearna funkcija);
elektrotehnika- (električna vezja) |
||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Marec | Delo v parih, frontalna; metoda dela s tekstom, razgovor, metoda poročanja | Sodelujejo pri uvodnem ponavljanju, rešujejo naloge na učnem listu | Učni list z nalogami in konkretnimi vprašanji | Matematika ( uporaba obrazca za upor upornika) | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Marec | Individualna, frontalna; metoda demonstracije, metoda razgovora, metoda ustne razlage, | Opazovanje eksperimentov, sodelovanje v razgovoru, ugotavljanje zakonitosti | ŠMI, vezne žice, uporniki z različnimi upori, ampermeter, voltmetri | Matematika (razmerja) | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
April | Frontalna, individualna; metoda demonstracije, razgovora, ustne razlage | Opazovanje eksperimentov, sodelovanje v razgovoru, ugotavljanje zakonitosti | ŠMI, vezne žice, uporniki z različnimi upori, ampermetri, voltmetri | Matematika (razmerja, ulomki)
Tehnika (vodovodna napeljava) |
||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
April | Delo v parih , frontalna; metoda razgovora, delo s tekstom | Razgovor med učenci v parih, reševanje nalog na učnem listu | Učni list | Matematika (razmerja, ulomki)
Tehnika (vodovodna napeljava) |
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
April | Frontalna; metoda demonstracije, metoda razgovora | Opazovanje eksperimentov, sodelovanje v razgovoru | Žice različnih materialov, dolžine in preseka, ŠMI, vezne žice, voltmeter, ampermeter | Tehnika (električna napeljava, prenos energije- izgube) | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
April | Individualna učna
oblika;
Metoda dela s tekstom, metoda reševanja problemov in metoda pisnih izdelkov |
Odgovarjajo na vprašanja, iščejo povezave, rešujejo naloge. | Učni listi | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
April | Frontalna učna oblika; metoda razgovora in urjenja | Grafoskop, prosojnica | ||||||
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
April | Individualna učna
oblika;
Metoda pisnih izdelkov |
|||||||
|
|||||||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Maj | Frontalna; razgovor, opazovanje, razlaga, demonstracija. | Opazujejo poskuse:
|
Ploščati kondenzator, vir visoke napetosti, vezne žice, stojalo s stiroporno kroglico, tlivka. | Z matematiko (zrcaljenje) in biologijo (zrcalno simetrična telesa). | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Maj | Frontalna; razgovor, razlaga, demonstracija. |
|
Elektrometer, plastična in steklena palica, volnena krpa, kovinska loparja na lesenih držajih, kondenzator | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Maj | Frontalna; razgovor, demonstracija, razlaga. |
|
Ploščati kondenzator, naelektrena kroglica, ricinusovo olje, zdrob, modeli kondenzatorjev, visokonapetostni izvir. | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE
Po predelani snovi naj učenec pojasni usmerjeno gibanje naelektrenih delcev v kapljevinah, plinih, kovinah in vakuumu pod vplivom električnega polja; |
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Maj | Frontalna; razgovor in demonstracija. | Opazujejo poskuse s Teltronovimi cevmi | Teltronove cevi ( dioda s križem, dioda z električnim in magnetnim poljem), visokonapetostni izvir. | Tehnična vzgoja. | ||||
|
|||||||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Maj | Frontalna; razgovor, razlaga, demonstracija, | Eksperimenti:
|
Katodna cev s križem, visokonapetostni izvir, trajni magneti, kompas. | |||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Maj | Frontalna; razgovor, razlaga, demonstracija, | Eksperimenti:
|
Trajni magneti, železovi opilki, grafoskop, prosojnice, model ravnega magneta, vir napetosti, tuljava. | Tehnična vzgoja | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE Učenec:
|
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Maj | Frontalna; razgovor, razlaga, demonstracija, | Eksperimenti:
|
Model tuljave, opilki, izvir napetosti, model elektromotorja, debelejši vijak, žica, bucike. | Tehnična vzgoja | ||||
|
|||||||||
OPERATIVNO IZRAŽANI
CILJI UČNE ENOTE
Utrjevanje in ocenjevanje znanja iz poglavij o električnem in magnetnem polju; |
|||||||||
ZAP. ŠT. | MESEC | OBLIKE IN METODE | AKTIVNOSTI UČENCEV | PRIPOMOČKI | KORELACIJA | ||||
|
Maj,
junij |