PST - zeleni prstan

Dolžina:         40 km

Težavnost:     lahka (robniki, pešci)

Čas:               dopoldanska ( do 4 ure)

Vzpon:           120 m

Pot spominov in tovarištva okrog Ljublane poteka po nekdanji trasi bodeče žice, s katero je okupator omejil gibanje Slovencem.

Pot je označena z dvobarvnimi tablami nesimetričnih oblik, simbol PST pa je vtisnjen tudi v talne pokrove.Kolesariti začnemo v centru Ljubljane od Tromostovja naprej ob Ljubljanici v Trnovo in mimo cerkve preko "ležečih policajev", prečkamo cesto desno in levo na Mivko in naprej preko križišča in dveh mostov do Ižanske ceste in preko nje po Jurčkovi poti, dokler se ne srečamo s PST.

Pot je v osnovi namenjena pešcem, zato pri stopnicah ali strmih odsekih upoštevajmo kolesarske obvoze:

• Rudnik - prečkanje Golovca: Ko pri semaforju prečkamo Dolenjsko cesto in se povzpnemo po makadamski cesti v gozd, je po 500 m na desni oster strm peš odcep PST. Mi se peljemo kar po makadamski cesti čez Golovec navzdol v Sp.Hrušico, zavijemo desno na hruševsko cesto in se po 350 m z levim zavojem vrnemo na pot PST.
  • Vrhovci - Vič: Ko v Vrhovcih prečkamo Cesto na Brdo, sledi     300 m vzpona in spust, po katerem zavijemo takoj levo navzdol do asfalta in desno ob bregu 100 m - PST je ponovno pred nami.