Omrežni učbenik / Sodejnostna orodja
Sodejnost prinaša uporaba programskih rešitev v jezikih,
ki dopolnjujejo HTML,
Java,
JavaScript,
VRML,
ActiveX. Te vnašajo v omrežne sestavke živost in
prilagodljivost uporabniku.
Toda, za uporabo teh možnosti je treba znati programirati.
Ali res? Res je, nekdo mora to narediti - vendar
ne nujno pisec sestavka. Obstajajo še naslednje poti:
- sestavek izdela skupina strokovnjakov (učitelj,
programer, oblikovalec, ...). Drago, smiselno le
za široko uporabne izdelke.
- učitelj uporabi neko avtorsko orodje
(
WebTutor,
Scientific Notebook,
HyperWave).
- pristop 'Lego kock':
za posamezna vsebinska področja lahko programerji pripravijo
ustrezne programčke v Javi, predloge v Javascriptu,
prostorske opise v VRMLju, ki jih nato pisci sestavkov
vključujejo v svoje stvaritve. To je razmeroma enostavno.
Pripraviti je potrebno tudi multimedijska gradiva.
Pričakujemo lahko, da bo v nekaj letih nastala bogata zbirka
'kock' za pomembnejše izobraževalne vsebine.
Naprej,
Nazaj,
Naslovnica