MSW Logo / Slikovni vmesnik

Kot v večini drugih programskih jezikov lahko tudi v Logu svojemu programu dodamo slikovni uporabniški vmesnik (Graphical User Interface = GUI). To pomeni, da lahko gradimo svoja pogovorna okna, ki lahko vsebujejo običajne nadzorne elemente, ki jih poznamo iz okolja Windows (polja za vnašanje besedila, gumbi, elementi za izbiranje, drsniki, ...). S tem poenostavimo uporabo programa, saj uporabniku ni treba poznati množice ukazov in njihovih parametrov.

Pri sestavljanju slikovnega vmesnika moramo vsakemu predmetu določiti:

Nekateri predmeti pa potrebujejo še dodatne podatke, kot so: Glavne pomanjkljivosti slikovnega vmesnika v Logu so:

Okna

Okna so lahko dveh vrst: modalna ali nemodalna. Edina razlika med njima je ta, da v primeru modalnega okna uporabnik v Logu ne more početi ničesar drugega, dokler okna ne zapre. Če pa dela z običajnim (nemodalnim) oknom, lahko vmes počne, kar želi (lahko uporablja tudi več oken hkrati). Vsa okna, ki so v Logu že definirana (razen urejevalnika besedil) so modalna.

Že definirana okna

Običajna (nemodalna) okna

Modalna okna


Drugi grafični predmeti

Besedilo

Gumbi

Seznami

Polja za vnos besedila

Drsniki

Skupine

Stikala

Izbirna stikala


Odkrivanje napak


Primeri