ACM Tekmovanje 1998/99
Splošno

Priprave

Tekmovanja

Pravila

Sestava ekip

Prijavljene ekipe

Trenutna razvrstitev

Povezave

Tekmovanja

Tekmovanj se lahko udeležijo prijavljene ekipe - glej obrazec. Na posameznem tekmovanju ni potrebno, da so prisotni vsi člani ekipe.

Na domačem tekmovanju veljajo smiselno pravila, ki veljajo na tekmovanju ACM ICPC v splošnem. Ogledate si jih lahko npr. na strani regionalnega tekmovanja v Pragi, uradni strani tekmovanja ali še kje drugje.

Oddaja nalog

V določenem času mora ekipa rešiti čim več problemov. Probleme rešuje tako, da na predpisan način odda kodo v ustreznem jeziku. Za rešen problem se šteje tisti, katerega koda da pravilen razultat na neznanem skupku testnih podatkov. V primeru neustreznega odgovora sodniki tekmovanja ekipi sporočijo za kakšno vrsto napake gre. Ekipa lahko odda rešitev istega problema večkrat. Napake, ki jih javijo sodniki, so:
  • Wrong answer - program da rezultate, ki se razlikujejo od pričakovanih
  • Compile error - program se ni prevedel
  • Runtime error - program se je med izvajanjem sesul
  • Time limit - program se izvaja predolgo
  • Presentation error - Program rezultate ne izpiše v predpisani obliki
  • Accepted - program je sprejet, problem je rešen
Poleg omenjenih obvestil sodniki NE javijo nobenih drugih informacij.

Programski jeziki in okolje

Uporabljen bo lahko C oz. C++ ter eventuelno še pascal. Verjetno bo okolje terminalsko okno na LINUX računalnik z GNU Cjem oz. GNU pascalom, ali pa Turbo C++ 3.0 oz. Turno Pascal 7.0. Naloge bodo praviloma sestavljene tako, da izbira okolja in jezika ne bo vplivala na tekmovanje.

NA tekmovanju je dovoljena vse gradivo, ki ni neposredno elektronsko berljivo (diskete, CD-ji torej niso dovoljeni). Lastni računalniki niso dovoljeni.

Točkovanje

Posamezna tekmovanja

Ekipe bodo na posameznem tekmovanju razvrščene glede na število rešenih problemov. V primeru, da bo več ekip imelo enako število točk, oziroma problemov na posameznem rešenih problemov, odloči čas, ki so ga porabile. Čas se šteje od začetka tekmovanja do trenutka, ko je ekipa oddala rešitev za določeno nalogo. Za vsako nepravilno oddajo naloge, ki je na koncu ocenjena kot pravilna, se k času doda 20 minut. Za nepravilne oddaje nalog, ki na koncu niso bile pravilno rešene, ni kazni.

Skupna razvrstitev

Simulacije tekmovanj (na razporedu v narekovajih) ne štejejo. 4 tekmovanja so enakovredna, vsaka rešena naloga prinese eno točko. V skupno razvrstitev štejejo tri tekmovanja, kjer je ekipa dosegla največje število točk. Naloge rešene na zadnjem tekmovanju prinesejo več kot eno točko, koeficient pa določi vodja domačega tekmovanja. V primeru enakega števila točk se upošteva skupni porabljeni čas vseh rešenih nalog.

Uvrstitev na regionalno tekmovanje ACM

Na tekmovanje se zagotovo uvrsti najboljša ekipa, torej tista, ki je zbrala skupno največ točk. Vodja domačega tekmovanja si pridržuje pravico določiti morebitno drugo in tretjo ekipo (kolikor bo prijava več ekip možna in bodo sredstva to dopuščala) ter določiti rezerve oziroma popolniti ekipe, ki štejejo manj kot tri člane.

Nagrade

Največja nagrada je vsekakor pravica do udeležbe na regionalnem tekmovanju. Če bodo sredstva to omogočala, bo poskrbljeno tudi za materialne nagrade za najboljše na posameznem tekmovanju.