Priprave na tekmovanje - poskus 2

Dne 21. aprila 1999 smo izvedli drugo poskusno tekmovanje. Prijavilo se je 22 študentov, prišlo pa jih je nekaj manj. V 3 urah so poskušali rešiti pet nalog.

Tekmovanje NI bilo namenjeno preizkusu znanja in spretnosti, ampak zgolj simulacija tekmovanja: rezultati, ki so povsem informativne narave.

Nekaj opažanj:

 

Se komentar glede na zeljo tekmovalca, ki ga je zanimalo, zakaj je bilo tako malo pravilnih resitev:

 

Ogledal sem si vecino programov. Ne vidim razloga, zakaj je prihajalo do takih problemov. Vecina napak je bila prav banalnih (npr. odstevanje stevila Xov

namesto presledkov pri Machine Surface ali pa napacno stetje pravilnih SGMLjev (output je bil razen prve vrste v redu, le presteto je bilo narobe ;-(( ), pri

drugih spet ni bilo prav prebrano besedilo - program je delal prav z izjemo tega, da je pustil segment /./, ... Pri ulomkih je vecina ignorirala minus ali pa to, da

je stevilo lahko vecje kot 1, ... Skratka - na koncu so zadeve izpadle priblizno tako, kot da bi poskusali ugotoviti, ce bodo sodniki dolocene napake znali

poloviti. Del tezav pa je izviral iz tega, ker so bile nekatere naloge premalo skrbno formulirane.

Naloge:

 

VHODNI TESTNI PODATKI (IN DATOTEKE)

 

PRIÈAKOVANE REŠITVE (OUT DATOTEKE)