Priprave na tekmovanje - poskus 1
Dne 24. marca 1999 smo izvedli poskusno tekmovanje. Udeleilo se ga je 19 študentov, ki so v 2 urah in 45 minutah dobili nalogo rešiti pet nalog.
Tekmovanje NI bilo namenjeno preizkusu znanja in spretnosti, ampak zgolj simulacija tekmovanja. Zaradi številnih teav
s preverjanjem nalog so rezultati, razen števila rešenih nalog (pa še to je pri doloèenih tekmovalcih lahko zavajajoèe zaradi teav s prevajalniki) povsem informativne narave.
Nekaj opaanj:
Zelo dobro reševanje nalog. Ne glede na to, da bi bile naloge, z izjemo naloge Picture, med lajimi na "pravem tekmovanju", pa ste jih zelo dobro reševali.
Dobro je pozorno prebrati naloge. Preveè je bilo zavrnjenih nalog zaradi tega, ker denimo med posameznimi rezultati ni bilo prazne vrste, prehoda v novo vrsto, ... Prav tako je kar nekaj tekmovalcev na koncu naloge WORD pozabilo izpisati zadnji rezultat.
Èim bolj uporabljajte standarde za jezik. Res je, da veliko prevajalnikov mirno "preivi" _alloc brez dodatka za pretvorbo tipa kazalca, vendar je varneje, da ga uporabljate. Naèeloma naj na pravem tekmovanje teh teav ne bi bilo, ker sodniki uporabljajo isti prevajalnik, vendar je preenostavno spremeniti doloèene nastavitve (tip kode) in morda s tem zaiti v teave.
Kadar naletite na dvomljiv primer (npr. - koliko je najveèja številka barve v tabeli velikosti 0), zahtevajte od sodnikov pojasnilo.
Ne oddajajte naloge prehitro, oziroma vedno glejte, da jo preverite. Za veèino napak tipa Time limit sem ugotovil, da vam program ne "preivi" niti testnega primera (npr. pozabljeno poveèevanje števca v zanki).
Škoda izgubljati èas z duhovitimi komentarji. Kode praviloma ne gleda nihèe (razen vas), zato pišite komentarje, ki bodo v pomoè vam in ostalim v ekipi. Drugi na sodnike ne vplivajo.
Naloge tipa Picture so dokaj pogoste na tovrstnih tekmovanjih. Zato si velja ogledati in preuèiti vsaj nekaj tovrstnih programov. Poskusili bomo pripraviti tudi predavanje na to temo (sekanje pravokotnikov, toèke znotraj poligonov, ...)
Naloge:
- WORD
- Osnovna ideja: Vnaprej sestaviti tabelo vseh monih besed in potem le preveriti kje v tabeli lei prebrana beseda.
- INVERSION
- Osnovna ideja: Za vse pare števil preveriti, èe zadošèajo pogoju.
- PI
- Osnovna ideja: Za vse mone pare prešteti, kateri so "dobri".
- PICTURE
- Osnovna ideja: Tvoriti preseke po dveh pravokotnikov in jim dodeliti ustrezen predznak.Na koncu le sešteti/odšteti obsege vseh dobljenih pravokotnikov.
- WRONG ORIENTATION
- Osnovna ideja: Potrebno je le ugotoviti, da se med sabo krono zamenjajo toèke (i,j), (n-j,i), (n-i,n-j) in (j, n-i).
VHODNI TESTNI PODATKI (IN DATOTEKE)
PRIÈAKOVANE REŠITVE (OUT DATOTEKE)