LX MARBLE MATH RACE

 

Kuža Patch bo nadzoroval, kdo izmed dveh igralcev zna bolje kombinirati dve števili in se odločati ali naj vzame njuno vsoto ali razliko. Oba igralca imata na začetku kartonček s števili od 1 do 12. Nato izmenično dobivata naključne pare števil. Sedaj lahko klikneta na kroglico s številom, ki je bodisi vsota, bodisi razlika teh dveh števil. Kroglica izgine in na vrsti je soigralec. Če na voljo ni nobene ustrezne kroglice, klikneš na gumb SKIP. Zmaga tisti, ki prej izprazni svoj kartonček.

Ko pridemo na začetek lekcije, vnesemo imeni obeh igralcev.

 S klikom na Next nadaljujemo. Show instructions pokaže navodila, ki jih (seveda angleško) govori Patch. Nato se igra začne tako kot, če smo takoj kliknili na Play . Kdo je prvi, naključno določi Patch. Igro lahko kadarkoli začnemo na novo s klikom na modri gumb New Game (seveda pa je vedno prisoden rdeči gumb Q, katerega vlogo smo opisali v splošnem).

Igralec, ki je na potezi, je označen rdeče. Ko si na potezi, dobiš dve števili med 1 in 6. Denimo, da sta to 4 in 6. Sestaviš lahko 10  (6 + 4) ali 2 (6 - 4). Vrstni red števil ni važen. Sedaj se odločiš ali boš s plošče pobrisal 10 ali 2. Če nobene od teh kroglic ni več, preskočiš potezo (Skip), kot kaže primer na sliki.

 

Zmaga tisti, ki prej pospravi ploščo. Takoj nato se začne nova igra.